näh

den här bloggen skriver ju inte sig själv direkt.

konstigt att man kan surfa på sin egen adress och liksom hoppas att det dykt upp något nytt konstruktivt och spännande.

well

det har varit en vecka av kaos...men som vanligt så har det ordnat upp sig...lite lagom instabilt så där som att bygga korthus utomhus på midsommar och hoppas att det inte blir blås och regnväder innan man hunnit peta i sig sillen och nubben och bli varm i kläderna och skita i att man blir lite blöt i håret.

jag är så innerligt fucking jävla trött på mina kroppsliga jävla men.

jag har liksom kastats tillbak till ruta ett igen och insett att om man ska lyckas bygga upp sig själv så måste man investera i bra material från grunden och inte låta sig lockas av billiga snabba lösningar som man klickar hem i blindo från nätet.

allt jag trodde på var fel och nu är det bara att göra om och göra rätt igen...en gång till.

ja ja, jag kom på det iallfall...bättre än nåt.

saknar en spikmatta något innerligt just nu och har i ren desperation legat på bestickslådan på kvällarna.

inte särskilt effektivt näh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback