Han dog...

ni vet hur det är.

ibland vet man bara att det är över och förbi.

ingen behöver bekräfta, bevisa eller trycka upp alla svar man egentligen kräver och söker i fejjan på en, man bara vet hundraprocentigt säkert iallafall...

och oftast accepterar man det.

Han har varit otrogen och du vet det. Eller hur? Säg en enda gång som du fått den där känslan i magen och fattat direkt och istället för att faktiskt tro på dina egna instinkter försökt lura dig själv och alla andra i veckor eller år med att intala dig själv att det du faktiskt vet hundra procent bara inte kan stämma.. Du behöver inga spår, inga kvarglömda hårsnoddar, dubbla uppsättninga odiskade bestick och glas eller behåar som hänger i taklampan.

jag fattar liksom inte hur folk vågar vänstra idag utan att hosta upp sanningen i efterhand, för om man inte ens kan lura sig själv hur fan ska man då lyckas lura någon annan?

när något riktigt jävla skitåthelvete händer eller är på väg att hända så VET MAN DET. som att kroppen går in i någon sorts förberedelse.mode för att man inte ska lägga sig ner och dö själv när man väl får det där svart på vitt, klartecken från pålitlig källa eller vad man nu vill.

så jag visste, och han dog.

jag förberdde mig och han dog lika mycket för det. han hade varit precis lika död oavsett men jag hann förbereda mig. jag fick tid att ta in, smälta och svälja och nu försöker jag våldstvinga obehaget ur kroppen genom att hetskräkas igen här i bloggen.

ut ut ut med all skit



Kommentarer
Postat av: Stella

woot? om det här är recent kräver jag närmare update sen.. hoppas inte? kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback