aj...



för mycket saker under huden just nu

trött på thaimat, trött på sushi

trött på krogen, trött på att välja fika till kaffet

trött på att umgås, trött på att le

jag tänker sura ett tag nu

sura och njuta av min annalkande finanskris...

det är kul att leva i överflöd undefär exakt lika så länge som överflödet varar. sen får jag asdåligt samvete och vill slänga, ge tillbaka, kompensera, kräkas, springa bort allt eller hugga av mig en arm.

det enda jag aldrig tröttnar på är att vara just trött på allt.

jag är bara en liten liten människa när allt kommer till kritan. sorgligt va....



fast vet ni?

igår fick jag ett kilo wasabipulver av mina älskade finaste och vackraste grannar..fatta ett kilo wasabipulver...det är sjukt mycket...sjukt sjukt mycket...att se den enorma säcken med wasabipulver och räkna på hur många sånna säckar mindre jag var för bara ett år sen är matematik jag inte får att gå ihop. och ändå när allt är som svårast så finns det ingenting som känns mer äkta och verkligt än längtan efter känslan och viljan att hoppa på ett snabbtåg tillbaka till det som under så läng tid var mitt livs tryggaste borg.

fan just nu orkar jag bara inte


Kommentarer
Postat av: Pee

Vaför tycker du det är så jobbigt att leva? Vadär det som gör att du vill tillbaka till "tryggheten?"

Varför var det så tryggt där?



kram

Postat av: ronnie

äsch jag förvandlas till en räka från en fågel när jag stöter på motgångar men jag tacklar det rätt bra nuförtiden och det går över rätt snabbt ändå.



idag är jag på rätt bana igen ;)

2009-03-03 @ 23:08:26
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: E!

Hej,

Jag vet inte om du läste min blogg när det begav sig eller om du bara skrev en random kommentar någon gång..

Men nu har jag tagit upp den igen, iallfall.

Kram

2009-03-04 @ 00:22:13
URL: http://defffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback