på måndag börjar mitt nya liv

alternativen till nyårsdagen börjar redan hopa sig...

när jag börjar jobba.

en vecka efter nyår

när hela skitlånghelgen är över

lagom till sportlovet ska jag...

på påsken så...

beach 2009 då jävlar är det min sommar...

VARFÖR GÖR VI SÅHÄR MOT OSS SJÄLVA?

jag ska fortsätta läsa dammiga filosfers väl genomtänkta teorier istället och titta på tacky 2000-tals hollywoodproduktioner på¨kvällarna.

för jag får huvudvärk av det här nu. aj tar en treo mot allt som bästaste Hedo skulle ha gjort. Treo hjälper mot allt...hjälpote mot allt en gång.

grejen är den att jag kan inte ens treofuska längre. INGA FUSKVÄGAR FUNKAR, DET BLIR BARA OMVÄGAR. tar jag en treo skakar jag så våldsamt att jag inte kan annat än ligga raklång uppochner med snustorr käft och blinka hårt med ögonen.

jag saknar att fuska, fuska är kul. man får allt man vill ha lite lättare, lite billigare, lite mer gratis och utan att anstränga sig lika mycket som alla andra.

synd att den här karma grejen börjar ta ut sin rätt bara. jag har fuskat, lurat och trixat så mycket att jag har två års payback kvar att göra innan jag ens kan ta en cigg och en kaffe istället för att käka middag en dag bara för att jag har lust. det går inte omöjligt. felsteg en dag equals må som en diarrébajsad skithög gånger sju...det blir dyt i längden vill jag lova.

jag vill byra kropp, byta bort...jag vill också bara gå på ett par mackor om dan...gud vilken dröm...

hej kom klipp ut mig ur mig själv!

TACK!

Kommentarer
Postat av: Pee

Hej,jag har börjat leva i nuet!

Det är underbart!

Jag kom på att jag ändå inte blev lyckligare av att planera framtiden så jag tänkte what the heck, och se på fan, det känns asbra!

KRAM!

2009-01-05 @ 17:00:01
Postat av: ronnie

;9 du är fin du!



har fattat galoppen innan du fått skänkeln!



sånt gillar vi roadkills!



grattis till ditt rika liv! jag fortsätter sabbotera mitt ett tag till, men jag ska komma ihåg och tänka på dig som gör rätt direkt istället =)



kram

Postat av: Pee

Nej nej, jag har gjort fel som fan, hur länge som helst, hatat min kropp och sökt och sökt,fel hos andra och hos mig själv och bara hittat fel hela tiden och tänkt att bara jag flyttar dit...eller bara jag gör såeller bara hit och bara dit men så läste jag en bok typ,som fick rösten i huvudet att inte höras lika starkt längre.

Jagtror du är påväg du med.



:D

2009-01-06 @ 15:25:10
Postat av: tulle

klipp inte ut dig ögonstens-tjejen, fortsätt vara dödsbra och vackrast bara. och bit hårt kroppen och visa vem som bestämmer om den töntar sig, de fattar inte alltid annars.

2009-01-06 @ 20:57:55
URL: http://dottspulver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback