NU! det går bra NU!

Ha, ha jag sitter och skrattar högt för mig själv åt mig själv.

Åt min egen gamla dumhet, åt mitt urskuldrande ursäktande för min egen fråmgång.

Vad fan håller jag på med...

Jag mår skitbra! Jag är skitglad! Det går bra nu! JUST NU NU NU!

Och inte en enda gång till tänker jag lägga till någon bisats till mina framgångar, för det spelar absolut ingen roll vad som händer imorgon, på måndag eller om ett år. Jag är här just nu och här är det bra!

Jag blir helt överrumplat skitnödig åt min egen dumhet bara ibland. Vad fan är det för jävla mentalitet att vara mindre glad över något som är tidsbegränsat. Herregud. Livet är tidsbegränsat. Allt är relativt.

Jag är glad idag, kanske död imorgon. Who knows...

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt! och så sant. nu blev ja lite piggare ;)

2009-01-10 @ 19:04:19
Postat av: Linn

Go girl! Hoppas du är lika pigg och glad i dag, som i går. Och om inte: blicka framåt och påminn dig om att de där dunderdagarna blir allt fler och fler!

Postat av: Ullstrumpan

Tss,du ska bli minst hundra år du också..

2009-01-13 @ 22:17:27
URL: http://ullakarinhelena.blogspot.com
Postat av: johanna

ROONKAN!

skall du bo hos oss när vi är bortaa?

2009-01-14 @ 13:44:27
URL: http://blog.underpunches.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback