monstret i spegeln...

hur jag än stirrar och stirrar idag så är hon inte där...

ingen av monstrena vill stirra tillbaka.

inte hon den äckliga vidriga stora feta grisen

inte hon den ännu äckligare dödsglupska krävande och självömkande demonikan.

ingen av dem är där.

det står en tjej där på andra sidan glaset som faktiskt liknar mig.

en liten tjej med liv i ögonen och nytvättat hår. utan svarta ringar runt ögonen, utan förkrympta små korta broilerlår, utan gravidmage, utan utmärglade bäbisarmar...bara en helt vanlig tjej. varken biafra eller kentycky fried chicken...

jättekonstigt!

och det konstigaste av allt är att hon dyker upp allt oftare... glimptar förbi någon gång varje dag iallafall...

jag undrar var hon gick hon den äckliga och hennes ännu äckligare syster...

åt helvete hoppas jag. jag hoppas hon gick åt helvete.

nu ska jag ta en sväng på söder och njuta min nyvunna frihet!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback