aj...

sjuk som fan hela veckan, men det gööööööör inget.

snubblade nästan över ett gigantiskt stadsråttelik på väg till Valhallabageriet i dag, men det gör inget, även om jag hamnade i lite mindre än det stadiet av dödshunger jag jobbat upp under förmiddagen eftersom jag sover länge på morgnarna för en gångs skull i livet eftersom jag är dopad på citodon och inte studsar upp ur sängen som en lärka som jag brukar halv sex och därför ransonerat dagens viktigaste mål mat till svart kaffe och cigaretter.

skitdumt, man blir tjock om man fortsätter så för länge så gör inte det...

men det gör inget...HÄ!

jaja

har i nuläget kramp i käken, ont i magen och skitigt hår eftersom varmvattnet inte fungerar. alltså det är bara det sista som är vattnets fel. kramp i käken vet jag inte och ont i magen har jag väl alltid det är liksom mer regel än undantag så jag funderar på att kanske blogga någon gång och korsa i taket nästa gång jag drabbas av en välbehövlig pause av inte ont i magen som sträcker sig kanske över en hel halvdag eller något annat galet krejzy utflippat.

hursomhelst så ska jag imorgon innan väckarklockan ringer ligga och gotta mig ännu en stunds för första gången på många år äkta tillstånd av vila, bortsett från halveringstiden av citodonet som är alvedon men ni känner väl mig jag överdriver alltid...( råttan var kanske en stor mus också förresten jag är faktiskt inte säker...eller näh det var en råtta, bombis, men inte stor som en hund, som en liten katt kanske bara..., däremot så var jag långt ifrån att snubbla på kräket, jag såg det i ögonvrån, passerade säkert en och en halv meter ifrån det...)

skit samma

jag har slagits med elakt virus och envisa bakterier sen i söndags iallfall utan överdrift och nu ska jag slåss lite till genom att vädra, ta en alvedon och lägga mig under två täcken i sängen och njuta av stillhet, mörker och sömn.

halleluja nästa vecka är jag religiös

håll ut, håll till godo...jag ska ingenstans...jag har bara ganska mycket mer vettiga saker för mig nu för tiden än att hänga vid mejeridisken på ica och fundera över hur många deciliter youghurt jag ska äta till frukost...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback