14 minus...

termometern har krupit ner till halv sibirisk panikkyla.

min eksemhand har spruckit sönder och är helt blålila efter allt silvershamponerande igår. Varför tillsätter man kycklinggult till blekningsmedel??? jag hajjar inte! ska det var någon sorts norm att bara för att man bleker håret så vill man se ut som törnrosa i håret eller associeras med gullefjun? tänk om man gjorde samma sak med blekmedel för kläder och tillsatte shakrutigt bara för att det är fint...

så, nu har du fått bort vinfläcken från vita mattan, men håll till godo med en smakfullt ditkladdad shackruta, det gillar alla så nu gör du det också!

jaja.

ösnkar att jag bara kunde tillbringa en hel dag i sängen. det låter så skönt när någon annan säger att de legat en hel dag och bara latat sig...jag får mest ångest av att lägga mig ens en sekund efter att jag gått upp första gången...

men det är ju så satans kallt nu....får lägga mig på spikmattan under täcket inte av lathet eller i behov av vila men för att få igång den här trötta förbannade jävla kroppens blodcirkulation. jag har åldrats tjugo år på två...

tack fina fantastiska äckliga anorexihelvete. jag blir så jävla ledsen när jag tänker på vad jag har gjort mot mig själv.

du önskade dig en iphone i julklapp, jag änskade mig ingenting annat hellre än att få tillbringa en hel dag i en kropp som inte skrek, jävlades, gnällde och bråkade med mig... tänk så mycket tid jag skulle ha över till annat då...

SORG

KYLA OCH SORG

Kommentarer
Postat av: gustav

vet du ronnie, när man kollar in här så blir man alltid så förtjust i dig och vad du skriver, vare sig det är skoj eller skitigt. så jag hoppas verkligen att du har det väldigt uthärdligt, annars kommer jag faktiskt och blåser dig hårt i magen. tänk på det!

Postat av: ronnie

BANG BANG!



ja hurra, blås tills jag faller i backen och slår i huvudet och glömmer bort allt trams jag håller på med!

2009-01-05 @ 12:36:06
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback