it´s alive...



GAH what a day! a long long day!

lunchade i ett underjordiskt sushiakvarium med darlo stella stardust idag och blev sådär äckligt överjävlig lycklig som man bara kan bli av ett halvt kilo grönsaker i sås i gott sällskap.

promenerade iskalla karlavägen tillbaka till jobbet över östermalm och fick ännu en crashcourse i mediasystem.

sen gick jag på darrande ben genom de miljonmilslänga slingrande korsochtvärsiga korridorerna på svt-huset och klampade upp för trappan till nyhtesredaktionen för ännu en kväll med dubbla skärmar, kaffe med honung och ett livstest på multitasking och koordinatonsförmåga som alla som någonsin funderat på att skriva "bra på att hålla flera bollar i luften" eller andra klyschor i sitt cv borde testa på innan de hindra procent kan stå för det där dravlet i sina cv:n

DET GICK SVINBRA

SÅKLART

färdig bara lite försent mötte jag upp vapendragare igen som puffade till roadkillbarret och så hann jag hetsröka en cigg innan vi hoppade på bussen till sturegallerian för nåt hajpat event med blondinbelllakloner och kycklingspett och brie och bubbel.

vi stannade max lika länge som det tar att dricka en halv öl om man är törstig och käka snittar där det är trångt.

med en lite goodiebag på armen vandrade vi sen i bitande februarikyla längs med stockholms vattenlinje från östermalm till söder och såg knapt utsikten för all dimma.

nu ska jag kolla kulturnyheterna och ug och sen sova ljuv skönhetssömn i min snuskigt sköna duxsäng.

imorgn är det tema kärlek på erstagatan och jag får äntligen återse mina fantastiska grannar som kommer solflagnande men stelfrusna nylevererade från thavanesien!

puss

Kommentarer
Postat av: johanna

jamen hetdu då! vi kan starta crew med våra likadana jackor också hur PHAT vore inte det på en skala.



bilden får mig för övrigt att associera till adam ant och tro mig, thats a good thang!



visesikvällpuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback