uggla

har ugglat myst gospurrat ner mig i gamla tröjan från storåsfestivalen.

usch jag har varit rätt dekadent ikväll men det e lite skitsamma...tror jag behövde det.

en torsdag med rosévin och haloumi och salta pinnar med chokladsmak...jag vet skitäcklig men va fan...känslan av lättja och dekadens ihop med salt, surt, fett och socker funkar som knark lika bra som heroin. och ikväll kommer jag förmodligen sova sötare än en spraymålad döende kyckling från F12 terassens avslutningskalas.

jag önskar jag var lite limegrön och spraymålad nu faktiskt. ullig gullig och gulgrön.

well well

däckapäcka nu...

och tack för alla som bara lämnar dögulliga fina kommentarer och skickar mejl

puss puss på er ni bor i mitt hjärta allihop!

kram kyss och kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback