hon gick genom tavlan ut från väggen...

satte en tankekastrull på huvudet och gick ut.

HÄR ÄR DET EN STOR IMAGINÄR BILD PÅ VACKRA STOCKHOLMS DJURGÅRN!

efter gårdagens insident med blöta handduken på pannan som faktiskt räddade livet på mig ville jag åtminstone inte göra samma misstag två dagar på raken så jag tog det så sakteliga ganska lugnt igår kväll och gick och la mig efter ett ynkligt glas bubbel och några cigg i Toves fagra manliga men ack så oskyldigt unga och gängliga vänners lag. tur att jag inte var full då hade jag börjat klappa dem på huvudet.

well

jag hade kastrullen på huvudet och var alltså helt fri från allt vad demonröster idiottankar och skit som kan få för sig att bomba mig på söndagarna när ensamheten smyger sig på.

så jag pälsade på mig åkte djurgårdsfärja och drog ut på okända marker (parantes jag promenerar aldrig på djurgården...visa mig stråken jag är rookie där)

jag hittade iallafall till rosendals trädgårdar där man kunde provsmaka kavring, gå på lökmarknad, leka i leklandet eller skrämma barn i häck-labyrinten...

jag sa pass till allt utom kavringen...den var bra.

sen gick jag in till stan, handlade valnötsknark på gallerian och tog efter et par omvägar tuben hem.

iskallt....lillesyrran har suttit på sibiriska balkongen och pluggat hela dan. fick gå ut och springa ett litet varv ner till årstaviken för att få upp värmen och nu har jag liksom fastnat i dubbla tröjor i soffan och med ett glas sockerdricka som jag inbillar mig smakar vin (borde inte hällt sockerdricka i vinet igår allts...nu e smakökarna manipulerade)

imorgon tänkte jag hitta ännu ett ogått promenadstråk...tipsa mig!

jag är ledig jag behöver distraktion!

sen är jag bjuden på fina och bästaste Berny Pålssons filmpremiär på Zita, gosh har inte setts på fem år ska bli kreeeejzy!

jaja

jag har glömt att bjuda med någon i tid som vanligt så jag får väl gå dit med hej hej Demonikan i handen, det blir tryggast. om någon vill byta plats med hej hej Demonikan är jag extremt öppen för förslag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback