Kung i baren!



Nu åker jag tåg igen.

Jag rulade mitt dike igår, jag var mästerkatten i stövlar över mitt batteri.

lagom sliten lagom trött påväg tillbaka till spökstaden.

den här gången har jag inte tagit med min mina demoner. de fick stanna hemma i slasken, papperskorgen och inlåsta i garderoben. srubbade duschade tvättade bort säkert en timme av mig själv idag. hoppas jag inte glömt nåt den här gången.

nu ska jag knarka mitt jobb, ett av mina jobb snarare. alla har sitt livselixir. jag har tre alternativ.

jobb sprit eller svält.

självinsikt kallas det. sen om jag är så jävla nöjd men den självinsikten vetifan...

ja ja får se om jag får tag på en kamera den här vändan så att jag kan fota min fina lilja 4 ever lya....alla som vill komma och leka i min gympasal till lägenhet i hultsfred är iallfall varmt välkomna. 195 spänn enkel med sista minuten. jag bjuder på espresso och morgonsmoothies!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback