Aj!

Blackout, galloperande champangefylla och regrediering...

moget Ronnie moget!

som sagt, jag har lite svårt att hålla ihop mig själv just nu...jävligt mycket lite svårt.

man kan inte åka tåg bort från sig själv tydligen, vare sig åt ena eller andra hållet, speciellt kan man inte lura sig själv att man kan åka tåg bort från sina små problems åt BÅDA håll, man får liksom bestämma sig för det eller det andra, annars vågar man ju för guds skull tillsist inte ens gå av tåget, fast just nu sitter jag så pass i kläm att spökena faktiskt sitter med mig i tågkupén också, fram och tillbaka svisch svosch aldrig ifred.

jo ibland

ibland ibland ibland nere vid årstaviken och ibland ibland ibland uppe på skanstullsbron, men då är det andra röster som talar.

Aj

bli vuxen nu igen fort fort fort bara några timmar på mig.

fan!

Kommentarer
Postat av: Mads'

Jag vet precis hur du känner dig Ronnie, jag trodde att min USA-resa för ett tag sen skulle dränka mina hjärnspöken i atlanten men det bidde bara en 2-veckors fördröjning tills fram kom de ändå :/



Jag tror jag ska prova skanstullsbron näst...



Postat av: Lina

Ronnie.

Bli bara så vuxen som stunden kräver. Lagom seriös utan att bli allvarllig, never forget to keep on playing. Kom upp till obygden när du kan, vill och orkar. Här ignorerar vi spöken och fryser ut dem, demonmobbing med polarmetoden. =)

Miss you bästbruden!

2008-05-19 @ 10:39:43
Postat av: ronnie

jag saknar er båda två mina knasfior!



när jag är klar med rockparty kommer jag upp!



and you know it!

2008-05-19 @ 11:26:55
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback