Kan någon förklara för mig...

varför jag känner igen den hunkiga bartendern på Patricia????

HAR JAG TRÄFFAT HONOM, KÄNNER NÅGON HONOM, VARFÖR ÄR HAN SÅ BEKANNT?

well vi hamnade där iallfall efter ett sabla rännande över hela stan...HATA LÖNEHELG!!! påminn mig om att aldrig mer gå ut då.

Invigning av Fellows var lite "gapa efter mycket men mista hela stycket" KNÖKFULLT, sardinburkskänsla och total anarki och superseeeeeega bartenders i champangebaren, jag ville hoppa över bardisken och hjälpa till för stackarn var så efterblivet seg att jag trodde han skulle somna i tjänsten...ingen bra krititk.

stackars alla som åt buffén säger jag också, tänk er en stående mac-donalsd-buffé fast på stora porslinstallrikar med 650 hungriga vargar som kastar sig över allt vad mat och inte sallad heter och står och trängs med livsfarliga grillspettspinnar i jämnhöjd med folks mascarabeprydda ögonfransar...scary...

så efter att ha gurglat i oss lite skumpa så gick vi igen...helheltupplevelsen var ptjaaa...väldigt mycket stå i kööö. kö till insläpp. kö till andra insläppet och kö till garderoben och kö till baren och kö till toan och sen kö till rökrummet för att köa lite till för att hämta ut jackan...inte värt det men säkert trevligare sen när det inte är öppningspremiär och knökfullt med gratisdrickare och hungriga buffévargar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback