Spring spreads it´s growing wings...

and lays the path for thoose unseen..

Jag bryr mig inte, nu skiter jag i allt...solen sken fåglarna kvittrade, soffan jag älskar gick in genom min minimala lilla dörr...

nu e det vår och jag har äntligen flyttat hurra!

att jag har prioriterat bort sängen i mitt nya rum framför den skitsnygga soffan känns ap-bra.'

det är så jävla snyggt hemma hos mig skitsnyggt och jävligt ofunktionellt. i mitt rum bor man jobbar man och lever man men man sover inte... ( 75 cm tältsäng med 4 cm madrass och fjädrar som skär in i ryggslutet is a big no no) men vem bryr sig när man har världens finaste SOFFA, skitsnygga hyllor och grymma lampor!

i afton ska jag mysa i soffan med en ap-cheesy skräckisbok och bara göra ingenting alls mer än att bara vara och dricka te med massa mjölk och honung tills jag somnar som den lilla skitunge jag är!

kram och puss på er ute i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback