Sinnesjukt jävla törstig...

är jag nu

och med en beslutsångest från helvetet!

varför måste jag hela tiden bestämma? kan inte jag bara vara den som låter mig föras dit näsan pekar? kan ingen bestämma åt mig snälla...

jag blir galen på mig själv!

fuck it, just nu så känner jag att tom patricks på götgatan vore asphett!

huvudsaken är ju det goda sällskapet!

men den där frozen margeritan på Bimbadgen lockar trots 48 minusgrader ute....

Sinnica fuck it lets do it!

Bimban here we come

sen har jag lista på Esque ikväll som kör sammrbete med Galleri Jonas Kleerup och Holly Stevensson eller vad hon nu hette....hon med jättevaginorna på duk...

pretto? nejrå inte alls!

NU!

DRINK! hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback