äckel...

bröt ihop igår...provade ett par brallor som liksom satt lite för bra...

ett par brallor som framhävde ett arsle och ett par lår. det blev för mycket. jag förtjänar liksom inte att ha en kropp. jag vill inte ha en kropp. jag vill leva utanför min kropp.

tänk så fel allting kan bli.

att de där byxorna som kommer från en era när jag galopperade runt som en yr ponny hög på min egen självkänsla och var oövervinnelig och vackrast på jorden. att det där en gång var mina kickass brallor som jag kunde erövra världen i.

nu vill jag dö av blotta åsynen på min äckliga kropp i de där byxorna. jag är nästan där och det stämmer inte alls....vill dra ett gammalt tält över huvudet eller knacka på hos lilla snigel och fråga om han vill byta liv och identitet med mig.

jag har alltid varit snäll mot sniglar. när jag rejsar runt med min cruisercykel på somrarna kör jag gärna över små treåringar och skrattar rått när de kastar sig åt sidan ner i diken och får skrubbsår eller snubblar när jag svischar förbi...men sniglar...näh då stannar jag och lyfter lilla snigel i skalet och placerar honom i närmsta snår och hoppas att det var åt det håll han ämmade snigla sig fram i snigelfart.

jaja.

kollaps och psykbryt och första paniktårarna på länge med en gapskrattande röst i huvudet som sjöng segersången varvat med outhärdlig rundgång.

HAHAHAHAHAHAHA VADVARDETVISAVADVARDETVISA HAHAHAHAHAHA DU KAN INGENTING SJÄLV DET BLIR BARA FEL DÅ HAHAHAHAHAHAHA

sant, rätt, jovisst är det så.

det blir bara till äckel om jag få bestämma själv.

kapitulation.

sen vill jag egentligen skriva att jo, jag lyckades vända det, jag lyckades jag kan, jag kan visst och med världens bästa stella så blev det en jättebra dag iallafall.

men det stämmer bara delvis. för nu sitter jag här 24 timmar senare, livrädd som på nålar.

( bokstavligen faktiskt eftersom jag sovit på mammas spikmatta inatt.. )

livrädd för vad som komma skall. fan alltså om det är nu himlen kommer ramla ner på riktigt. jag har det på känn...

FAN JAG VILL INTE, VET INTE HUR JAG SKA KLARA AV DEN HÄR FÖRBANNADE DAGEN ENS!

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback