Släpp ut mig!

image618

Jag låser in mig själv och ger mig själv permission...jävla bergochdalbana, tror det är därför jag älskar att gå så mycket. När jag går är jag befriad från alla måsten, krav, får och får inte. man kan inte göra så mycket mer än att gå när man går. Problemen börjar först när man kommer fram men man hinner oftast allt di avsluta dem innan man går och gör man inte det får man skjuta upp dem lite iallfall...

Började nästan grina igår när jag skulle hem i tofflor och det pissetterregnade och jag hade min tunna vårkappa. Vädergudarna måste hört min klagan för det höll upp jag blev så glad att jag var tvungen att ta en extra vända över Hornstull och längs med Tanto förbi alla kolonihusen som stod igenbommade plaskvåta och övergivna... när jag kom hem fick jag inte upp dörren för at jag typ tappat handen och fingrararna som satt på den. jävla dörr, jävla hand jävla kyla.

Ikväll ska jag rymma lite från mig själv iallfall en stund och imorgon vankas det faktiskt jättekalas...fast som vanligt när det är fest där man jobbar så kanjag liksom inte släppa helt, måste vara höken, spana, blicka speja, kan inte slappna av och släppa kontrollen.

Sitter i nuläget och väntar på en glimt morgonsol att vandra iväg till...ser inte helt omöjligt ut. ska luncha med moder senare eventuellt på Hav. är livrädd som vanligt men flippar inte, inte ännu iallfall...

skärp dig ronnie, ingen annan säger det så jag säger det tll mig själv. skärp dig nu för faaaan...

ps nu kom solen

får se hur många zoologiska bävrar, bambisar, korrar och andra märkligheter jag råkar på idag. för en vecka sen stötte jag ihop med en bambi med horn...har aldrig sett nåt liknande live i stockholmsnaturen. såg ut som en kronhjort fast en bebis, fast med rejäla horn som det satt massa jox grenar och verkade växa typ mossa på. helt ärligt så var den rätt ful, såg antingen skabbig eller sjuk ut...jag ville typ rensa hornen på den och kamma till pälsen. och så var den lite slö, brydde sig inte om att jag kom strosande och jag passerade den med 50 cm marginal och då sträckte den bara ut halsen och nosade...fast alla djur gör sådär på mig. är det någon som blir rädd så är det jag. går långa usvängar runt alla skabbiga vidriga hundar. jag hatar hundar! vilda djur fine, katter of course men äckliga illaluktande stinkande doggysar som grääver in nosen i skrevet på än är ju fullkomligt vidirgt.

nåväl nog nu

ut gå sol!

hej

obs på allmän begäran här är Linnsan som jag pratar om så ofta, hon är min landlord och feelgoodfriend som jag typ aldrig träffar ändå trots att vi bor ihop för att vi lever på olika tider på dygnet

image619

(här e Linnsan kanonfullirull and tells you alla too fuck off men hon får skicka en snyggare bild till mig så byter jag ut den ;)

oftast e hon snygg och glad men den här bildserien inkluderar en backroundstory med lite väl mycket bubbel inblandat...

image620

image622

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vilken fin bild på dig!
Kram/Sess

Postat av: Erica

Sehr schon, gut gemacht

2009-04-30 @ 13:45:29
URL: http://erica.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback