Borta ganska bra hemma ganska bäst...

Ambivalens...jag tror jag inte ska tänka så mycket nu utan mest försöka komma i balans med min stackars mördade mage....

sure thing jag kommer sakna världens mjukaste hotelsäng men jag får väl köpa en egen och jag kommer sakna friheten i ensamheten som eget hotelrum ger men att krocka med Linnsani dörren idag var bara fantastiskt. Hon är så jävla bra. För bra för sitt eget bästa ibland. Hon måste spara lite av sig själv och inte ge bort sig till alla andra hela tiden...sånt kan man bli mentalt utbränd av...att vara en lite för bra människa.

jag har bara gått taka vägen in i vardagsrummet, hällt upp ett glas rödvin och lagt mig under zebrafilten i soffan med lite oliver, kaviar och några räkor...balans...uhhh äntligen

ikväll ska jag göra INGENTING INGENTING ALLLLLSSSSS! imorgon har soffipropp kalas men jag vet inte om jag är lagad fram tills dess...måste verkligen vila nu på riktigt. sörjer det faktum att jag inte befinner mig i sollefteå nu hos fina underbara fantastiska LINA....jag blir fan gråtfärdig egentligen när jag tänker å det men det måste komma fler chanser...nu snart genast! usch vad hon e bra. en såndär guldgullsjäl som man sörjer bor hundramiljoner mil upp i norr och inte runt knuten...

igår när jag var nästan död fick hon mig att bli nästan hel igen...tänk vad en hel helg hade kunnat göra...underverk...men läget är lite känsligt just nu och jag behövs här på måndag så det hade inte varit nån bra idé just nu ändå...men snart...snart snart snart....


hjälp vad har ni gjort och vad fan händer här i den här gamla dammiga stan...ska ni på galej ikväll?


Kommentarer
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg, kram! :)♥

Postat av: Lina

Åh! Finaste du! Nu blev jag varm och glad! =)
Så snart du är tillräckligt hel och tillräckligt ledig för en långresa är dörren öppen och rummet med öppenspisen ditt. Detoxa och hela dig ordentligt nu, det har du gjort dig förtjänt av flera gånger om den här veckan!
Storakramen!

2008-04-05 @ 11:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback