gårdagen

gårdagens cheescake kostade mig

tvångsmässgt städdande av hela cafét hela eftermiddagen

en promenad hem i hällregn och för små skor, men jag hann bara till början av Amagerbrogatan på den timme jag planerat att det skulle  ta att gå hem, så jag hoppade på cykeln sista biten för att hinna med IDOL, det gjorde jag inte ändå utan missade första tio minuterna

hur som helst så fick jag betala igen för de fölorade två kilometerna jag aldrig hann gå med ett pilatespass sen i pausen

det räckte inte heller

jag vaknade svettig halv tre på natten och var tvungen att hetsgå en extra runda till...övervägde att ta av mig skorna och gå barfota eftersom jag inte kände mig nte helt slut...men där lyckades jag ignorera ingolf...

tillsist fick jag sova iallfall

imorse kokade min välling över och det godaste vällingskummet det som mättar bäst brände fast på spisen...lika med morgonen förstörd...

gick och tog en kaffe med stella på ingolfs och här sitter jag nu

stella undrade varför jag var så sur på morgonen nu förtiden...jag brukade va trött men inte så här sur...

jag skyller på kaffet, men jag vet att det är ångesten inför hur jag ska klara resten av dagen som gör det...

idag måste jag äta själv, handla mat och äta den

jag vill verkligen inte

Kommentarer
Postat av: hannah

men du kaaaaan! Du kan, du kan du kan! Dö fröken Ana...länge leve Ronnie SuperStar! Kill pussycat, kill kill kill!
Du är inte din sjukdom. Du är dina vänners coola vän, din roliga skitsmarta hjärna, din fångande blogg och alla festers lysande medelpunkt.
Glöm inte det för då kommer jag och lägger bajs i din brevlåda.
kramar

2007-09-19 @ 14:33:13
Postat av: ronnie

tack!
hannah du e min bästaste bästis!

Postat av: Hallvardandrea

Nice site keep it up

2010-03-10 @ 09:23:02
URL: http://hallvardandrea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback