Sista vändan på Ströget...

nu har jag sprungit min sista vända på ströget

såg ett par dröööööömbrallor från miss sixty...provade dem och de satt som en andra hud...prislapp tusen spänn DANSKA...lite väl i överkanten speciellt när man redan har en proppad resväska...köpte ett par andra mys-street-hang around chill brallor istället så jag kan dumpa tre av de jag redan har här istället och bara ta med de nya...ut med de gamla in med det nya liksom...

ångest att släpa hem allt skit...borde rensa hårdare..vad ska man med gamla grejer till egentligen.de ligger ju bara där och ger mig ångest ändå.

just nu har jag ganska mycket ångest

måste hem och koka broccoli och brysselkål (sorry rosenkål e danska i forgot)

inga drinkar idag...no no no

kommer inte palla hemresan och dessutom så lyckades jag och stella tömma hela mitt bar-stash igår natt ändå så nu e mitt danska gamla hem tort så när som på en slemmig flaska malibou och lite vaniljvodka...

men ahhhh lite vin till broccolin hade ju inte skadat...vin dödar väl ingen eller

JAG E RÄDD JAG VILL INTE KOMMA HEM NI KOMMER TYCKA ATT JAG E TJOCK!!!!!

FAN DUMMA HELA VÄRLDEN!

*dra påse över huvudet och åka hem i mjölpåse*

Kommentarer
Postat av: Petra

Glöm inte fixa min book!!Du kanske kan be tjejen posta den?
Kram o lycka till med flytten din galning!

2007-10-02 @ 19:27:03
Postat av: Sin

Alltså älskade kära lilla flickebarn. Nu får jag banne mig leka mamma trots att jag är 3 år yngre än dig.
Okej att Ingolf som är en snevriden dumskalle får dig att tro att du skulle vara tjock så kan jag meddela att kära Annika, världens coolaste lilla brutta, får streckgubbar att känna sig tjocka. Ta nu för bövelen inte illa upp men jag försöker spika in en lapp i ditt huvud med kursiv text som meddelar: "Du är BÄST, SNYGGAST och VACKRAST och inte ett dugg tjock ÖVERHUVUDTAGET!!!". OK??
Jag kan inget om din elaka sjukdom, men jag känner att du berör mig så jäkla mycket, coola människa, så jag vill försöka (förlåt om jag gör fel) ge lite tillbaka.

2007-10-02 @ 20:13:31
Postat av: Rubenhilde

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback