Ebba von Sydow Hot Topic i Svenska Dagbladet

Vad ska man säga...

Katrin Schulman publicerade redan på sin blogg i lördags att Ebba Von Sydow blivit portad från Stureplansgruppen...

Svenska Dagbladet vill inte va sämre dem och uppvaktar nu sandlådekriget på Stureplan...

Jag lutar mig tillbaka med världens största hånflin...shit vad den här stan e fantastisk. me like it...mera vuxenkrig runt svampen...det är som att äta godisgeleråttor för ögonen att följa dramatiken.

Ebba är ledsen och förvånad
Katrin Schulman väger 55 kilo

ja, vad ska jag tillägga...jag behöver bajsa? behöver vi mer underhållning än så?

Vad hände med Bunkarna i Murma eller vad var det frågan om där i ehhh västra mellansödern?

Hallå min Vaniljyoughurt smakade apa i morse...förstörde hela min dag...

Jag slår ett hårt slag för det BANALA BLOGGANDET!!!!

who the fuck gives a damn

så länge jag vet att Lindsay Lohan e pank efter för mycket festande och Brittan fortfarande fet så är min dag gjord och okej...


Kommentarer
Postat av: Pelle

Stackars Vimal han blev så stött av att Ebba inte ville spela boll, han blev ursinnig, han slet sitt hår, han bröt sitt svärd och han rev sönder sin skjorta...

2007-10-15 @ 15:33:45
Postat av: Sin

Alltså jag väntar SPÄNT på fortsättningen, på att Vimal ska uttala sig. Kan du inte vara hygglo och länka sådär fint till allt du hittar om denna MEGA skandal för allas våran blondina bella Von Sydow! :-)

2007-10-15 @ 15:59:53
Postat av: ronnie

Vimal och Ebba är spårlöst försvunna....

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=128478


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback