Dagens Självterapi

Dricka svingod soyacappucino med kardemummaströ på espresso House på Stureplan med Hannah och smida buissnesplaner

Äta vuxenlunch med Mamsen i Sturegallerian...( första instinkten var hjälp jag måste fly och jag sprang nästan därifrån men efter mycket kompromissande upp i huvet och ett hårt slag till anorexian av Fantabolicious Ronnie Roadkill så lyckades jag lugna ner mig och faktiskt beställa MAT till mig själv, sätta mig ner i lugn och ro med mamma och ÄTA!!!) OCH DET VAR HELT UNDERBART JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!

Sen mötte jag upp Åsa Gåsa för fantastisk promenad genom hela stan ner till Provskor butiken på Hornskagtan...Solen sken, jag frös inte och skoskavet var liksom avhjäölpt av Barberellas döskalleplåster (tack ella du är nog den som ska ha mest cred till att ha räddat hela min dag...allt allat allat hade gått åt pipan om jag inte kunnat gå juh...)

Och nu listen!!!!Jag har handlat två par skor ( ska slänga upp bilder om en sec lovar så får ni säga m jag ska behålla båda ellere inte) och tittat bort när jag drog kortet i kortläsaren och skrivit under utan att blinka.

sist men inte minst. Jag gick raka vägen genom kuk-vivo, rakt på alpro soyamjölken den blå, tog den i näven utan att tveka, raka vägen tillbaka mot kassorna, lät mig inte distraheras av massa beslutsångest och skit, handlade, betalade, flörtade lite med den gråhåriga medelålders kassörskan som sakta och försäkret pillade bort papprena på myntrullarna och sa att hon borde prova att smälla dem över en hård kant istället för det var mycket roligare. Hon såg helt rädd ut först när hon fattade att det var henne jag pratade med...sen skruvade hon lite på sig och sa att njaaa, det visste hon inte riktigt om hon vågade...då sa jag, do it och småll i dem ordentligt, med jävlar anamma, det är bra ångesthantering om man är arg på något...

jag vet inte om jag lyckades övertyga henne om att prova men hon såg lite gladare ut iallfall...

nu ska jag gå runt i mina två par nya skor och komma på vad mitt soundtrack of my life är... ni vet det där som man ibland har som jingle uppe i huvet utan att va medveten om det. när man e på så bra humör att det känns som att man är med i en musikvideo och hela världen med andakt står vid sidan av och begrundar och betraktar ens eminenta uppenbarelse...

jag är bäst!

jag tror min dagens soundtrack of my life is

"I WANT IT ALL, I WANT IT ALL, AND I WANT IT NOW!"

sen lovar jag att försöka komma på ett coolare tills imorgon...nåt mer hippt inne, och rätt i tiden...

vad är the soundtrack of your life? vilken låt spelas uppe under era toppluvor när ni strosar på stan en solig tisdageftermiddagoch hela världen bara ler...

i wanna know? tell me tell me tell me!!!

Kommentarer
Postat av: Ruby

Det här var ditt bästa blogginlägg på länge. Fatta vilken pepp du ger till dig själv, alla dina läsare och alla djävla mesar där ute! Längtar tills fredag.

"Strong enough without you" av Cher

"Portugal" av Christian Kjellvander

"Blue moon of Kentucky " med Elvis Presley
och även "Killing in the name" med Rage against the machine"

Cher är en riktig, hej jag går på gatan och inget kan rubba mig, plus att det är en discodanslåt så man får lust att dansa och tänka på unga pojkar i seglarskjortor..(eller det kanske bara är jag..:)

2007-10-23 @ 17:30:32
Postat av: ronnie

Ruby Rose: du ska bara ha ett fett tack för att du kickade mig lite i röven till att göra det ;) weee amaretto sourz coming up soooooon!

Postat av: anna

fam vad du är bäst ronnie!
I luve you!

hmm låtar..
" girls just wanna have fun" - cyndi lauper
" whatever" - oasis
" animal nitrate" - suede
" personal jesus" - depeche mode
" beautiful ones" - suede
" i fought the law" - the clash
" de måste vara radion" - ebba grön
" pollenchock och stjärnfall" - lars winnerbäck
" doorbell" - the white stripes
" open your heart" - madonna
" children of the revolution" - t-rex
" i wanna be sedated" - the ramones
" in these arms" - jon bon jovi
" cool rider" grease 2 soundtrack
" i am I'm me" twisted sister
" she's got the look that kills" - mötley crue
" take on the world" - judas priest

2007-10-23 @ 18:33:29
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Sofia

Gött att du gav Ingolf på moppo idag!! Yey!! Härlig läsning över lag faktiskt! Blir glad när du peppar dig själv!!

Min lista ser ut som följer:
Amy Winehouse - You know I'm no good
Opeth - The baying of the hounds
Deathstars - The greatest fight on earth
Deathstars - Play god
Cradle of Filth - Nymphetamine fix
Within Temptation - Mother Earth

2007-10-23 @ 20:56:13
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: ronnie

rUBY: jeg e helt med på cher...
anna: fan va kul det här var...aldrig att jag skulle gissat på att det här var din favvohappysoundtrackmusic...

SHIT KOM IGEN ALLA ANDRA DO IT! SKRIV NER "THE SOUNDTRACK OF MY LIFE LÅTAR"

2007-10-23 @ 21:05:52
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Åsnan

"One Way", Hillsong...

LOVE U!

2007-10-24 @ 00:10:03
Postat av: Lina

Gammal men go:
Highway to hell... =)

2007-10-24 @ 00:17:14
Postat av: ronnie

Åsna: härlit att se dig här
Lina: du e en riktig hårding du ;)

2007-10-24 @ 08:45:32
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback