Telefonen Ringer....

Tight Ass Ruby ringer och är helt hysterisk Jag hör tjutande tunnelbanedörrsdörrar som stängs i bakgrunden...typ gröna linjen medis säkert....

 Ruby:
   "Ronnie jag spyr, läkarna hittade  en Pepsiburk i magen på honom!!!!"

Jag
"Ruby lugna dig en sak i taget jag fattar ingenting va, vad fan snackar du om?

Ruby:
"Buffalotjuvarna alltså, de skulle råna han på bufflar och sen när de drog så tryckte de in en pepsiburk i ändtarmen på honom, äckligt va?

Jag:
Vilka bufflar och vilka tjuvar, vad fan är det för jävla tidning du sitter och läser?

Ruby
"Jag läser metro! Och hör här det fortsätter...det e inte det enda fallet för en månad sen så hittade läkarna en halvliters ölburk i ändtarmen på en annan kille!

Jag
"ehhh jaha, var det nåt annat du ville eller e du färdig nu"

Ruby
"ja, jag blev bara så fruktansvärt äcklad att jag var tvungen att ringa någon och dela med mig av mitt äckel"

KONKLUTION

jag har fina vänner som vill dela sina innersta bekymmer med mig





Kommentarer
Postat av: Ruby

I hope you still love me, adore me and worship the ground upon where i stand...
Fatta att jag slapp bli traumatiserad tack vare ditt stöd i detta sjuka ögonblick!

Bubbel och snacks!

2007-11-22 @ 15:35:21
Postat av: ronnie

du gick nääääästan över gränsen när det visat sig att du sparat artikeln och lagt den på köksbordet jämte plockmatsbuffén igår

fett osugen på rökt kalkon när man tänker trycka in i ändtarm samtidigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback