Anisiktsburk

Om ni tänker er min näsa som Sverige och näsvingarna som Norge och Finland....så har jag ett förkylningssår motsvarande Danmark i storlek under näsan...

tack rivigt vasst jävla billigt toapapper
tack infekterade äckliga bakterieflorarika snor
tack snuskbasilluskmänniskor ute på tunnelbanorna

fast jag kanske ska skylla mig själv

det har ju aldrig varit särskilt hygieniskt att äta ur papperskorgar heller

fast det enda jag kan tänka på just nu är att jag vill förklara krig. jag vill amputera Danmark från min fejja, jag vill utrota Christian "förkylningssår" tyrrans bakteriehär ur mitt system och jag vill starta ett stockholmsblodbad som får varenda liten virusbasilusk att flyta forsa och tvångsavstötas från min kropp.

Var är Gustav Vasa när man behöver honom??? Vem är Gustav Vasa idag? Min burk feferoni och min wasabitub i kylen?

han är definitivt inte treo comp iallfall....treo comp suger!

Kommentarer
Postat av: Ruby

Tråkigt men sant...den kommer gå över snabbare om du vilar! Jag har sagt det förr och säger det igen. Ladda ner Dexter, min favvopsycho aka The dark defender. Då kommer du inte vilja gå ut. Så kan du ligga med en flaska Echinacea, timjan och kamomill plus lite citron och vitlök med honung och sen är du på banan...

2007-11-21 @ 16:14:08
Postat av: ronnie

de senaste dagarna har jag inte varit i stånd att slå på teven när jag ramlat hem....

urk idag känns det kanske liiite bättre

imorn

guld

skumpa till alla som törs och amfetamin får vi väl sno av nån

Postat av: Ruby

Vi snor, vi går över gatan - skiter i snuten!!!
Champagne är också väldigt bra mot förkylningssår, vi ska testa hälla det rakt in i såret!!!!

2007-11-21 @ 21:52:12
Postat av: ronnieroadkill

shit min näsa mår inte bra idag

ren GIN I SÅRET VAR KANSKE INTE SÅ BRA !!!

fan alltid lätt att va efterklok

2007-11-23 @ 18:35:01
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback