long time no see huh...

jag førsøker bli frisk...och genom att inte tænka så mkt och æta mer så ær jag væl i andras øgon lite friskare

allt jag kan tænak just nu ær hora hora hora och død bitterhet och bajs

jag vill inte vara hær allt ær så fel så fel och jag trots att det inte finns nå¨gonting jag avskyr och føraktar mer æn anorexin så ær den det tryggaste och mest pålitliga i vænskap jag har just nu. jag veeeet at det ær nojja och størningar men ensamheten den førbannade alltid jæmt och stændigt infinnade ensamheten och nojjan den håller inte...

min æckliga rommie måste bort. jag tål honom inte. han ska dødas avrættas førsvinna...han gør så att jag inte kan sova på nætterna...hans æckliga fettiga kroppshydda till uppenbarelse gør att jag vill rkækas grønslemmigt blod øver hela honom och i hans rum så att han kvævs av bajs avføring och gegga...han førtjænar inta att leva før at han ær så vidirg... han har någonting som gør att han tar plats, trots att han inte ær dær så ær jag rædd før honom. han har det dær æckliga øverlægsna skræmmande massyndromet som gør att han tror att han ær værd merochjag minder och at han ska bestæmma æøver mig och hur saker ocfh ting ska vara och så pratar han høgt før sig sjælv støvlar runt ochvisar none fucking respect før mig samtidigt somhan væntar sig att jag ska respektera honom...det håller inte och han skræmmer mig...han ær ett mobbat barn præglad av en mkt størd familj och det onda som naglat sig fasti honom från barndomen håler på att eccalera och væxa och jag ær vittne till det... han har næmnt det kort nån gång...jag gør som kmin far alltid gjort mot min mor...plågat henne... fatta jag bor ihop med en 17 årig psykopat på 85 kilo... jævligt læskigt. han ær den dær black trenchcoat typen som en dag har skjutut alla sina klasskompisar med hagelgevær och sen sig sjælv i huvet och ingen fattat varfør...jag haringen dørr hag har ingen dørr ær det enda jag tænker och han måste bort jag vill avrætta honom...

seriøst jag pantade hans tomflaskor till ett værde av 25 spænn och han fick tokspel och ville polisanmæla mig... ni hajjar typen. han hade alltså ett sriøst attachment till sina tomflasko roch att jag stædat hela lægenheten i tre timmar inklusive tagit uta all jævla skitpant før att den vælde ur sskåpen såg ahn som støld...

død døda døda

har førsøkt hitta billiga flygbiljetter till pappa i ungern men det ær før omstændigt...hjælp mig någon???

hjælp mig klappa mig på huvet kom hit och gosa i soffan med mig och låt mig svælta ihjæl i sællskap...jag vill inte bli frisk mer det ær så jævla hårt att kænna sig sviken jæmnt nær man førsøker...

førsøker komma ut och va social och æta och så vill ingen va med och leka...då kænner jag mig bara misslycklad øvergiven och fel och ångrar att jaginte bara lagt ner från børja och suttit hemma och dødat mig sjælv istællet...varfør anstrænga sig nær det inte finns något syfte liksom...

bla bla bla

orka

dagen har trots ovanstående bajsutbrott varit trevlig.

jag  och julia var på vinmessa. gratis skumpa. gratis snapps. gratis vin. gratis belgisk choklad och gratis likør i mængder. jag hade kunnat stanna en dag till. julia behøvde røkpausa hela tiden och till slut så læmnade hon mig i rom och cognac och whiskyboden ensam. jag var addicted och fast och blev næstan tvingad dærifrån tillsist ...jag vet inte om jag hann bli pinsam hoppas inte...

Kommentarer
Postat av: din h-korv

ååhh baby du är JÄTTEDUKTIG och jävligt stark och modig om det e sant att du äter mer nu! jag vet att det inte känns så, att det känns förskräckligt och äckligt och meningslöst...men du ska få se, snart snart snart kommer du att förstå att det LÖNAR SIG! tex nästa gång vi ses och du ORKAR kalasa med mig istälet för att somna i en påpälsad benrangelhög. Love u,vi måste ses snaaaaaart! största kramen

2007-03-24 @ 21:30:06
Postat av: ronnie

haha du e så underbar...jag fattar inte hur du gør men allt du skriver sæger eller bara sænder ut får mig alltid att skratta høgt och ærligt lyckligt rakt ut i luften...

how do you do it???

tack før det iallfall och ja jag æter mer på riktigt och ja næsta gång så ska jag slå dig i drinkmarathon och enrginivå precis som i gamla dar promise!!!!!

Postat av: Quickjohn

Very informative and enlightening website

2009-12-17 @ 09:26:01
URL: http://quickjohn.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback