årets cirkus...

åhhh vad ajg skakade, höll på att ramla av cykeln på väg till Festivitas igår.

jag hade fasat så mycket för konfrontationen med min gamla klass, tränare, alla gamla cirkusvänner att jag "glömt" äta på flera dagar...

jag var tvungen att hålla anorexian i handen om jag skulle våga mig dit.... ingen kan hålla en så bra i handen som anroexin. viska duktig duktig duktig i örat när magen håller på att vändas ut och in av hunger men slutat skrika när ingen ändå lyssnar.

well konfrontationen gick bra iallafall...någorlunda...

mina älskade superheros till gullungar (Sörens Kids) Oskar och Matilde år flög på mig när de såg mig och sen satt de typ fast på varsitt rangligt ben. Oskar som i vanliga fall helst brottas klänger och nypps satt som en liten kärlekstörstande apa på min axel och pillade mig i håret och Matilde var yr och vinglig fölunge på grönbete.


image643

image644

Matilde hade en plan för hur jag skulle bli frisk (tjejen e 11 bast) och tyckte att om jag åt tre hamburgare varje dag och drack sex stycken color men då måste det va de stora flaskorna och åt en skål med godis varje kväll så skulle jag nog va bra igen om två månader. och sen om jag blev smal igen ändå så skulle jag bara göra samma sak igen...

sen lyfte min gamla cirkusbas Ellen runt lite på mig och Matilde envisades med att hon också minsan var stark och ville bära... jag blev helt paff när brudjävlen som väger 35 kilo tog mig i famnen och sprang ett varv med mig på scenen och hon tycktes inte ens tycka att det var tungt...

det skrämde mig ännu mer när jag insåg att jag vid en ålder på 24 har legat i samma viktklass som min jävla cirkustränares 11 åriga dotter (och hon är den där hyperaktiva spinkiga typen till ungdjävel)

well kvällen gick iallfall rätt okej, showen var iofs inställde pga regn och jag drog hem rätt tidigt men kände mig rätt rehabbad av Oskar och Matildes lovebombing så jag var nöjd...

ikväll ska jag stänga cafét kl bajs och kanske kanske att jag pallar ta mig dit efteråt och gå lite på efterfesten iallfall

vi får se jag har inga förhoppningar what so ever...

Kommentarer
Postat av: sarah

åh dessa barn är fullkomligt underbara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback