Dagens rætt!!!

Efter freakanfallet inne på skolans vægledarkontor och min konfrontation med herr digitalVÅG så blev jag inslæpad i en svart Berlingo och vænligt men bestæmt kidnappad av Bamsen  De senaste fyra timmarna har jag spenderat på luxsøst litet café nere vid vattnet på bryggen och druckit grønt thé och pumpats på information om hur min sjuka hjærna egentligen fungerar!!!

Bamsen: "Hvorfor spiser du ikke???"

Ingolf: * tre timmars monolog om kontrollbehov*

Bamsen: "men Ronnie du sidder juh og prøver på at manipulera dig væck ur situationen lige som du alltid gør... jeg spør dig igen hvorfor spiser du så ikke???"

Ronnie: "det ær inte jag som pratar det ær min matdemon ingolf som håller tal och jag håller inte med om vad han sæger så det kønns helt størt att sitta hør och førsvara en sjukdom i tre timmar som jag inget annat ønskar æn att slå ihjæl och drænka i industrihamnens svarta vatten nere på islands brygge..."

Bamsen: (tæmligen desperat och trøtt vid det hær laget suckar djupt och tar sig før sin djupvæcksrynkade panna) " det ved jeg godt ronnie... det ved jeg også godt...."


sen blev jag avslæppt vid skolan och med den lilla motivation jag lyckats klamra mig fast vid så såg jag till att trycka i mig en jævla kalleskaviarmacka med ægg innan det blev førsent och Ingolf vann igen. nu sitter han och skrattar høgt åt mig och jag vill helst lægga mig nånstans å botten av kanalen hær nedanfør och sakta vaggas in i kall stila bedøvande sømn...

men imorgon ær det Rikke, imorgon ska jag upp på vågjæveln och loosar jag ænnu mer nu kan jag tack och hej hælsa hem till allt vad fysiskt træning heter på obestæmd framtid...

hamnen here i come...

OCH KAVIARTUBEN SKRATTAR MIG RAKT UPP I ANSIKTET!!!
DEN SKRATTAR FØR VISST ÆR DET INTE BARA JAG...VISST KAN NI SE HUR HAN TOKPANIKSMILAR MIG RAKT UPP I ANSIKTET!!!!

kalles

JÆVLA KALLE!!!

VARFØR KAN DET INTE BARA VARA VÆRT DET VARFØR MÅSTE DET KÆNNAS SÅ JÆVLA KASST EFTERÅT ISTÆLLET FØR BRA???

jag gør ju som ni sæger nu....jag gør precis som ni sæger och det kænns inte alls bra...

Kommentarer
Postat av: ronnie

sorry før alla dubbelposeter de e borta nu och i promise it will never ever happen again och emelie kommer du nu i helgen eller nøæsta jag hajjade aldrig och råkade i panik radera dina inlægg =O=O=O

2007-02-06 @ 14:02:16
Postat av: Housestargateinfinity

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback