tänk er jävligt noga för..

för barn med fula namn blir till fula vuxna....så ge helvete i att döpa era kids till töntiga saker! byt efternamn om ni kan om ni heter nåt fult och satsa jävligt hårt på att bli ett med vad ni heter sen när ni väl är nöjda eller tvinga alla kompisar att kalla er för nåt coolt.

för precis som man blir vad man äter så blir man vad man heter.... 1200 castade streetmodeller kan inte ha fel... jag lovar och svär att det inte finns en enda normalviktig och fräsch snygg nils-göran petterson där ute. jag lovar och svär på min jävla grav. jag har registrerat de allihopa!

alla majbritt ullagulla snoråker hedermora runesson är chipsmongon, feta fula flottiga CHHHHHIIIIIIPPPPSSSSSMONGOOOOON!!!!!!

kalla mig för annika en gång till och jag kuttar er!

sker det frekvent så jag lovar att jag kommer klaga på att ni dricker för mycket åka hem först av alla och börjar spotta i glaset....är det så ni vill ha det elelr va va VAAAA????

det är ett hot! fattar ni! sofie och linn nu e det allvar!!! what kind of friend do you want liksom???

jag visste det redan när jag var tre och gnällde på mina föräldrar för att jag fått ett töntigt namn och ville döpa om mig till pippi långstrump, men hell no. de var orubbliga. pantskallar de skulle vetat bättre. så tolv år senare tog jag saken i egna händer och döpte om mig själv. för att jag visste att jag var ballare än jag hette.

jag får ofta frågan om det är ok att kall mig för mitt så kallade riktiga namn och vissa envisas med att lite skojfriskt och retfullt bara bestämma sig för att kalal mig för något annat än det jag presenterar mig som.

dra åt helvete jävla idioter säger jag bara. vad fan är det för jävla översitteri till respektlöshet. jag tänker konsekvent kalla er allihop för runkballe fittollon och kukspya om ni ens försöker göra er lustiga över vad fan jag heter.

att min mamma och vänner från förr kallar mig för annika är självklart helt ok! för de är jag annika inget annat och kommer alltid att vara samtidigt som att de respekterar att jag kallas för ronnie och fattar vad folk menar när de frågar efter mig. samma sak gäller alla de som faktiskt lärde känna mig när jag hette kallades för och var annika. jag tvingar ingen att byta namn på mig om de inte vill. men de pantskallar till jubelidioter som tror att de har rätt att liksom ge mig ett namn de aldrig känt mig som när jag väl lystrat till det de ska fan dö!

fuck you you fat motherfuckers!!! det är inte ens kul som skämt. ni är patetiska översittare fångade i vuxenkroppar från lågstadiet som aldrig fick klanka ner på folk när ni var små så ni passar på nu istället. jag säger det för jag vet det jag känner typen. så pass många har jag träffat under de här tio åren och ALLA OCH DÅ MENAR JAG KONSEKVENT ALLA som inte godtagit att jag presenterat mig som och kallas för ronnie är loosers...

så välj själv

vilken sida vill ni tillhöra?

min klan och grupp med eminenta fantastiska varelser till vänner

eller de misslyckade grupp med verbala våldtäcktsmän jag med avsky och förakt ser ner på för att de inte kan repsketera en så enkel sak som ett namn

nu har jag sagt mitt...berätta gärna själva om ni har några fina smeknamn eller liknande som ni vill ta men aldrig tog....fan ångrar ni er inte idag? jag ville heta en miljon saker....vad ville ni heta när ni var små? och varför bytte ni inte?
image542

Kommentarer
Postat av: emma

RONNIE it is.
Jag har alltid velat ha ett smeknman som alla andra roliga människor men vad fan kan man hitta på när man har sverigesälsklingsnamn...och nu är det ju i senaste laget att trolla fram nåt helt nytt. Ihh!

Postat av: ronnie

emma dushi darling: du har rätt att heta vad du vill! men emma e coolt. värsta fotomodellnamnet juh ;)

2007-12-12 @ 12:24:55
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: emma

Fotmodell? haha not, ser alltid framför mig en svensk idyll á 3 år med två ljusa flätor på en bondgård i mellanmjölkssverige. Exotisch.

2007-12-12 @ 13:41:48
URL: http://dushi.blogg.se
Postat av: ronnieroadkill

det är inte för intet so m fäbodjäntan blev så stor ;)

2007-12-12 @ 13:51:54
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Annastacia

Jag döptes till Anna. När jag va liten sa jag länge att jag ville att min dotter skulle få heta Annastacia. Tills den dag som jag kom på att jag själv kunde heta de :D så nu har jag hetat Annastacia i typ 5 år, o har smeknamnet Anna för dom som inte orkar säga hela.
hej hopp!

2007-12-12 @ 17:20:45
Postat av: Drysen

Hur kommer det sig att det blev Ronnie?

2007-12-12 @ 21:00:26
URL: http://drysen.blogspot.com
Postat av: Sofia/Isobel

Jag skippade mitt idiotfula andranamn Therese och tog Isobel istället för en massa år sen. Har alltid haft en dragning till det namnet och det hade varit mitt nick/alterego på nätet sedan länge.
Min käre man bytte också, fast förnamnet.

Tycker du gjort helt rätt som "bytt" namn om du inte trivdes med det du fått! Men varför inte på pappret också?

2007-12-13 @ 08:46:30
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: ronnieroadkill

coola läsare jag har =9

hmmm var ronnie kommer ifrån e en lång historia och jag antar att jag helt enklet inte känt att jag behövt byta på pappret men så smonigom så..

2007-12-13 @ 10:06:13
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Ullstrumpan

Hmm,vad lustigt..trots att jag inte känner dig så skulle jag inte ens kunna kalla dig för Annika..Du är bara SÅ Ronnie.Inget annat namn skulle falla sig naturligt;) Jag skulle ha velat bli en Nathalie tror jag.Nu heter jag ju Ulla Karin Helena..men lite sent att göra nåt åt det..och mitt "nickname" Ullstrumpan, tog jag ju efter Staffan Westerbergs barnprogram (som gick på TV förra seklet;)) sedan.)"Syster Yster och Ullstrumpan"hette det..

2007-12-13 @ 12:54:32
Postat av: ronnieroadkill

för att ni är smarta och bästa antagligen ;)

2007-12-13 @ 18:33:58
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: MLY

Fan. Det är hemskt det där när man blir kallad för namn som man inte längre känner är en själv.
När jag var yngre, säg mellanstadiet fick jag det hemska smeknamnet Memme, det var hemskt och jag hatade det. Än idag envisas några av mina äldsta vänner att kalla mig för det, och jag mår lika dåligt varje gång och försöker rätta de och säga
"Jag heter faktiskt Emily, ni kan kalla mig för det" men icke.
Så nu är jag ju ballare än någonsin som förlikar mig med MLY, det är det enda namnet som jag känner är jag.

2007-12-14 @ 18:08:59
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se
Postat av: ronnie

Emily: jag säger som jag sa i inlägget det är respektlösa ynkryggar som inte kallar än för det man vill bli kallad för...

2007-12-15 @ 15:57:44
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Berntkatinka

Very nice site!

2008-10-07 @ 13:04:56
URL: http://berntkatinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback