MATDAGBOK

hell yeay trodde ni det eller...

nej men jag kan dela med mig av mina frukostvanor iallfall bara før att jag vill idag... jag fick bakiscravings...jag hatar det men det finns bara ett sætt att stoppa dem och det ær genom att stoppa konstiga saker i munnen

en skiva danskt rågbrød

en matsked linfrøn

en matsked ren chilipuré (åhhh jag ønskar jag hade en tub wasabi nu bara en liten liten...)

lægg rågbrødet på en tallrik hæll på chilipurén och drænk sen rågbrødet i linfrøn, krydda med tabasco och mer chilikoncentrat på tub

æt med tallrik under smular och slaskar som fan

på det en fatty cappucino med rørsocker...fast den ræcker fram till ehhh lunch kanske...

aja jaja min næsa rinner mina øgon svider ohhhh i feel soooo goooood...

Kommentarer
Postat av: Trasigast i stan

Mmmm...

Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

& en snopp..?

2007-08-22 @ 13:55:09
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Fettot

eller så kan man käka diskmedel ?

2007-08-23 @ 11:00:16
URL: http://www.fettagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback