jävla jobb

seriöst...jag har skitit rödbetssoppa hela dagen, jag har pajjat mitt tarmsystem och bättre lär det inte bli imorgon efter dagens konsumtion av  en halv burk jalapenos och chilipurré

jävla jobb

jävla danmark

nu får man inte ens stressröka på sin arbetsplats längre...

jag är förvisad till att sitta på den kalla trappen utanför.

nu finns det absolut ingen mening med danmark längre, ingen alls.

spriten på systembolaget var ju inte ens dyr, en körsbärsöl och en hoegaarden är till och med billigare än på netto... okej sverige har inga dygnetruntöppna spritbutiker där man kan pruta till sig en flaska fulrom för 80 spänn klockan halv tre på natten om man är skicklig och envis (obs jag är mycket skicklig och envis)

men det är väl det enda

och om man har mycket pengar kan man ju alltid gå ut på krogen och få en fix om det skulle tryta, eller se till att ha ett bra lager hemma

nu ska jag rulla bestick

Kommentarer
Postat av: Trasigast i stan

Hoppas du mår bättre. På vägen hem kom förbi Varberg och köp en glass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback