gonaaatt

nu har jag varit vaken i alldeles för många timmar och ätit alldeles för många blåbär

jag ser fram emot morgondagen med fler blåbär, stor soylatte till frukost och Linn och drinkar på söder till middag!

kära vänner i stockholmstrakten, följ mig in i dimman och var inte blyga över det töntiga fakto att det bara är tisdag imorgon...

däremot vet jag inte riktigt var vi ska gå och inta rusdrycker

Vampire Lounge e så mörkt... jag vill ha sol människor och Hoegaarden helst utomhus...men det rytkas om att det var höst idag på stan....dumma stan

ALLA TIPS MOTTAGES VARMT!

jag är söderböna och rädd för innerstan men om någon kommer med ett riktigt frestande förslag, webadress, länk och utnämning i dn på stan att länka till så  kan ja tänka mig att överväga...

hjälp alla ni som kan sthlm

jag e lost

paradise lost!

jag vet liksom bara hur jag balndar mina egna drinkar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hopaps du fick en god natts sömn!

Postat av: Madeleine

Hm, som fellow söderböna måste jag ju säga att utomhuspartyn har vi dåligt med i de coola kvarteren.
Dra till djurgården och till Josefina istället om du inte har gjort det, och om du har råd, typ 130pix för en drink. Störtlöjligt, men jävligt fint ställe att sitta och glassa på.
Allmän värme och mys på söder rekomenderas Hermans, ingen sprit men ätlig mat. Även för kräsmagar.
/ Mad's

2007-08-28 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback