...

drömmer otroligt konstigt

vacklar runt på randen till vansinne

NEJ, den här skitjule och långhelgen får hemskt gärna ta slut nu. jag vill ha struktur balans och rutin och mår inte ett dugg bra av att vara "ledig".

ledighet stressar mig mer än att jobba 48 timmar om dygnet utan sömn. jag hatar "ledig", ledig kan man bara var om man brännt ut sig ordentligt innan med gott samvete...

precis som att ingen jävel vill ligga i sängen och sova om man inte varit uppe och blivit trött först.

rutin och balans, herregud, ibland ösnkar jag att jag vore en robot. så enkelt och okomplicerat. olja och bränsle till maskineriet och sen in i städskrubben när den inte behövs mer.

beter sig exakt likadant varje gång du plockar fram den tills den ger upp och går sönder en dag. då skaffr du en ny.

snälla gör om mig!

Kommentarer
Postat av: Paris

Jag tycker att det verkar som att DU inte har något liv och absolut NOLL självkänsla. Var ger jag anorexitips i andras bloggar?



Du har ingen aning om vem jag är eller vad jag har för IQ, så håll käften med ditt moralsnack nu. Det är en sak att ge konkret kritik som jag kan ta nytta av, och en annan sak med påhopp om hur äcklig jag är.



Jag skulle ALDRIG dra ner andra i "skiten" som du säger. Vad jag vet så är det du som lever olycklig och tar ut det på andra, genom att ge andra moralkakor.



Har du inget bättre att säga än att jag är äcklig? Du kan fan vara vidrig och äcklig och patetisk, vet du det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback