bättre...

massa kräm i fejjan nu

frös som en dåre när jag stod där i slutet på Karlavägen mellan radiouset och svt  strax innan lunch och undrade när jag drog ett djupt andetag senast...måste varit på morgonyogan i söndags...ja det var det. sen kom solen fram i två och en halv minut och i två och en halv minut var jag lyckligast i världen.

men resten av dagen kämpade jag med sviterna från gårdagen och det gick sisådär. gav nästan upp. men istället för att fortsätta käpprätt åt helvete rakt ner i karusellen tog jag hundrafemtioåtta snabba steg och rakt ner i tuben och hoppade vid stureplan för att ge Balance en chans.

löpbandet fick bli min räddare i kväll och sen en timme i yogasalen med pilates-hysterikan som alltid bombar med feelgoodvibes och energi och på nåt sätt alltid lyckas tajma passet så att det ligger i nivå med där jag är just då...snacka om synkade energier.

blev kvar på gymmet hela kvällen och det var det värt...det var mycket skit och galenskap som skulle rensas ut och jag känner mig inte ens i närheten men iallfall lite renare...inte lika brutalt fysiskt misshandlad.

nu ska jag boka pisstidig morgontaxi till gryningen och sen inte dricka upp mitt te utan somna kanske bara en liten stund efter tolv om jag har tur...

imorgon bjuder jag soffipropp på fika här på taket och jag blir tårögd när jag tänker på hur mycket jag saknat tokan

hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-04 @ 12:40:35
Postat av: Umma

Pisstidig morgontaxi låter inte alls trevligt. Piss = HUR tidigt? Jag menar det beror på vem man frågar vad som är tidigt eller ej.



Ojoj du rara varelse vilken kommentar jag fick tillbaka av dig. Den satte sig fint som en prilla under läppen och ligger fortfarande kvar där. Kommer nog aldrig vilja spotta ut den.



Läste ditt inlägg om varför man oftast läser "mupp-bloggar" och började tänka lite. Är det inte för att få sin dos av skvaller. Så att hjärnan får rensas och spy galla över hur ful klänning någon har i Svensk Damtidning, hur dåliga artiklar som skrivs och blablabla. Jag skulle VILJA vara filosofisk nog att läsa DN Debatt lusnoga varje morgon men jag ORKAR inte, även om jag tycker det ger mig mer än 10 skvallerblaskor... U see the point? :) Oh well.



Du är inte sunk. Du är DN Debatt fast MED finessfunktionen att man vill och orkar läsa dig varje dag. Då du skriver alltså.



Gäsp - Nej fan du gillar inte att sova ja just fan. Okejra jag sover åt dig nu så slipper du?!

2009-02-04 @ 23:36:14
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: hanna

Läs gärna bloggen och historien om min anorexi



Kram

2009-02-08 @ 14:58:31
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback