Sat-MARA...

riden av en jävla demon i natt.

så nu sitter jag här klockan fem på morgonen efter att ha legat sömnlös i två timmar. Första timme i ren skräck för att somna om och nu sista desperat längtandes efter John Blund jävlen.

Får ni mardrömmar på äldre dar? Är inte det en lyx snorungar förunnat?

Jag har nästan bara en sorts mardröm. 

Allt är fullständigt realistiskt och verkligt som om att jag vaknat mitt i natten men jag vet att det är någon där. Ingenting ser eller känns annorlunda förutom att MAR-HORAN är där i rummet. Som att jag hört den komma in och stänga dörren efter sig. Då vet jag att jag drömmer men att jag är chanslös och att den är där för att plåga mig. Det är bara ligga och vänta på vad den ska ställa till med för jävulskap. Oftast kommer den och lägger sig brevid mig i sängen och viskar och väser i mitt öra. Hotar, skräms och jävlas. Visar sin makt genom att ligga med sin kalla döda demonkropp helt tätt intill mig slingrad runt mig i min jävla säng och bara andas död lukt i örat på mig. Jag är nästan alltid paralyserad och kan varken röra mig eller prata. Bara ligga helt hjälplös och låta demonjäveln förgripa sig på mitt psyke samtidigt som jag bedriver en panisk kamp för mig själv som heter "vakna, vakna, vakna, vakna"...och så vaknar jag och allt är som vanligt fullständigt realistisk och ingenting ser annorlunda ut förutom att jag vet att MAR-HORAN är kvar i rummet

och så där kan det fortsätta i all evighet...

jag tror att jag vaknat ur min mardröm och ligger livrädd för att somna om och så hör jag den närma sig igen, så fattar jag att jag inte kan röra mig och så slingrar den sig upp i sängen.

repeat repeat repeat

När jag finally faktiskt vaknar på riktigt tar det typ en timme innan jag verkligen vågar tro på att jag befinner mig i verkligheten eftersom jag lurats så många gånger om och jag griper efter verklighetssymboler som klockan, lampan, DN, boken å nattduksbordet whatever, men det sjuka är att de har alla varit där i mardrömmen också. Allting stämmer alltid det går inte att urskilja mardrömmen från verkligheten eftersom allt är så jävla realistiskt förutom att det ligger en stor iskall död demon i min säng.

Nog om det.

Det är skittråkigt att lyssna på folks drömmar jag vet men det här var mest ett försök att slå ihjäl den.

Nu ska jag laga ett hål i en strumpa i brist på annat...vad fan gör man annars klockan fem på morgonen och sen tänker jag inte sova igen förrens, solen gått upp, dimman utanför fönstret har lagt sig och allt är safe igen.

Det är mycket monster och skit ute i natt. Till och med granngubben plågas av mardrömmar. Han skriker i sömnen genom väggarna...

Mysig natt det här...brrrr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

här i norrköping har vi spårvagnar och inatt såg jag dem återigen hoppa ur spåren i nerförsbacken och plumsa hjälplösa ner i strömmen, såg dem störta in i byggnader, såg en livlös blond tjej i vattnet..



hatar mardrömmar.

2008-09-24 @ 06:27:45
Postat av: ronnie

men huvääää...



nu när morgondimmat lättat känns det snart safe att sova igen...hoppas du får några fridfulla timmar med...din mara lät faktiskt helt galet vidrig....brrrr igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback