Jag mötte Siepen...

okej, jag kan inte uttala mig offentligt om vad jag precis har ehum genomlidit är mer korrekt benämning än upplevt ikväll.

ja ja, fråga mig personligen istället jag berättar gärna. Ni kommer asgarva, garva och kissa i byxorna.

Apropå byxor...kan man få en bättre start på kvällen än att upptäcka att man går med rumpan bar när man ska serva ett sällskap på 200 pers i de närmsta sex timmarna? 

jag säger NJA!

ja ja, jag bryr mig inte så jävla noga, ännu en pinne i plockepinnhögen i mitt wacko cacko roadkill liv. Det blir en bra mindboggler också. Hej fina middagsgästen om du visste att mitt as var alldeles fritt och levande just out there to reach and grab for, under min tack och lov ganska långa tröja så hade du nog sett mig i ögonen på ett annat sätt. Som att föreställa sig alla i en trång och crowded lokal är sprit språngande nakna utan att de vet om det fast tvärtom. Det är rätt intressant faktiskt.

Ja ja. Så jag jobbade utan brallor idag typ. Kul, men jag sa ju det. Att jag skule slita häcken av mig och det gjorde jag, fast jag kom inte längre än till byxtyget. 

Well Siepen var det ja. Peter aka den deffade cowboyhatten var konfrencier och DJ och jag tog faktiskt en bit av honom med mig hem. Inte fysiskt men i hjärtat. Han var bra. Men såklart var det ingen som fattade det. Det hade inte jag heller gjort efter en flaska vin och en omgång caloric Punch. Eller jo det hade jag visst det. men jag ska utveckla det där jag fick med mig hem en annan dag. Inte nu. 

Nu ska jag dricka en redig sexa Bourbon, no ice, no souremix no nothing...sömnmedicin bara. Det har aldrig hänt förut men just ikväll så behöver jag det. Jag mitt överjag, mitt ego, mitt underjag mitt medvetna och omedvetna säger exakt samma sak.

Drick ronnie drick annars kommer du försöka hoppa från balkongen ( knappt styrfart, men ändå, det är väl ungefär så påhittigt akut destrkutiv jag kan komma på att vara). Värre blir det inte och det är för långt till bron och där sitter jag bara mest för att kolla på utsikten och det är inte samma sak. Jag behöver ett akut snabbt slag i huvudet that´s all.

Kanske borde skaffa mig en Domina eller nåt istället och komma hem och be någon slå skiten ur mig istället, eller bara en katt att bråka med så att man fick lite rivsår som sved lite som man kunde pilla på sen...vad vet jag...plötsligt får liksom hela den här S&Mgrejen väldigt klockren betydelse och jag förundras inte ett skit över att folk lever sina relationsliv i en värld som går ut på att banka vettet ur varandra. Det är säkert ap-sunt! Så slipper man dunka skallen i väggen själv liksom.

Shit märker ni vilken nivå jag är på.

Men seriöst. Jag sitter här och försöker hålla mig för skratt. För värrä än så här kan det inte bli och det är inte ens farligt, hajjar ni? Himlen borde ramlat ner för länge sen men den är kvar! It´s the day after tomorrow, 28 dagar senare, excorsisten bor under min säng, jag hyr ett rum på hotellet i the shining och knullar med american psycho varje natt.

För tre år sen ville jag börja grina om nån väste eller skrek åt mig på tunnelbanan eller om nån kickersjävel försökte göra sig lustig över min uppenbarelse eller om nåt fyllepucko vrålade nåt efter mig. Nu är jag så likgiltig inför andra människors skit att det nästan gör mig på bra humör, för fuck man de vet inte vad de har att göra med. Det som händer i min skalle är en miljon gånger läskigare än allt en randome dude på stan kan hitta på att försöka skrämma mig med. 

ja ja

huvudsaken är iallafall att jag är jag, jag är här och nej jag har inte ens tagit den där jävla virren än...snart så, eller så skiter jag i det.

varenda andetag jag tar från och med för en sekund sedan är 100 procent, varken mer eller mindra. Bara fullkomligt fulländat. Det räcker inte det blir inte över. Det är bara 100 procent fucking pure and correct.

Är ni med?

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag är med. Sjukt jävla bra skrivet med exorcisten och shining. Feel ya.

Postat av: ronnie

Spasiba Boljsoj!

2008-09-27 @ 10:44:38
URL: http://www.wasabilicious.blog.se
Postat av: emma

tror faktiskt jag är med. åtminstonde på ett hörn.

2008-09-29 @ 00:15:32
URL: http://dushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback