gulbeta rödbeta morrot aka gulrot...

nytt uppepåskallenutseende.

jag ska bara slita ut mina extensions och slänga i en blekning tänkte jag halvvägs genom " Du är vad du äter med Farbror Flipper"

nu e klockan kvart i två och jag har nästan torkat klart håret för fjärde gången idag, kväll natt morgon....

nästa gång går jag fan till frissan och pejjar tretusen spänn för räknat i timlön så har jag snart gått minus på den här historian om man ska inkludera fyra förpackningar blekmedel, silverschampo, löshår, gummiband och klagomål från störningsjouren när jag blåser håret, badar badkar och lever rövare mitt i natten.

Nu e jag fläckvis lila, fläckvis morrot, fläckvis silver och flcäkvis skallig!

Hurra!

Har äntligen fått upp värmen efter att ha suttit och huttrar med blöt skalle i sex timmar! Varm och russinskrynklig efter ångkokande mitt på morgonen bad!

jaja

imorgon jobba med huvtröja mössa och hockeyhjälm, sen i med nytt skit i barret och sen kanske jag visar mig ute igen på lördag.

nu ska jag och min rotfruktssallad till frilla gå och försöka sova och hoppas på att det inte ligger en potatisskalare i sängen så jag vaknar redo att göra nyinspelning av Ronja Rövardotter som yngste rollinnehavare fast på äldsta post.

tog man bort håret som sitter kvar på mig nu tror jag faktiskt att jag och SkallePer är rätt lika!

kram gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det hadde vært morsomt å se!

Postat av: emma

det är fan ingen piece of cake att blondera sig själv inte... jag blev ofta vitblåhårig i mina experiment. men lärde mig trixen till slut. Dock har jag typ dubbelt så många hårstrån nu när jag la av med blekning och blev brownie ;)

2008-10-24 @ 22:50:27
URL: http://dushi.blogg.se/
Postat av: ronnie

hähä får se om ni får nåt bildbevis ehum =)

2008-10-25 @ 01:19:29
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Stella

alltså vad försökte du göra? bleka bort det svarta eller bara bleka om det bleka?

2008-10-25 @ 15:47:58
URL: http://stellastardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback