gjorde det ont?



oj kära anorexia nevrosa helvetica gjorde det ont nu när jag stilettklacktrampade dig rakt på tån? 

om du vill fortsätta hålla din så kallade bästa väninna i handen så tycker jag att du är vatten värd och om alla tog samma ställning och slutade acceptera ditt sjuka beteende så skulle du tvingas överge henne tillslut till fördel för ett friskt liv. det är acceptansen och allt jävla hycklande och tåtassande som är den värsta boven i dramat. 
jag vet inte vem du är men du är säkert rätt nöjd med att din omgivning fortästter dig låta vara sjuk och det är inte okej så mot dig är jag hur elak jag vill tills du släpper taget om det du håller så jävla kärt och bestämmer dig för att leva på riktigt istället. 

tills dess är du lika mycket parasit som plågar din omgivning med din självömkan. 
sorry jag är inte en av er. jag har valt livet kosta vad det kosta vill i kilon fett och ångest. FÖR HELVETE VAD DET KOSTAR. DET ÄR DYRT SOM FAN ATT LEVA INTE GRATIS SOM MÅNGA VERKAR TRO. nej vägen tillbaka är inte lätt och det går inte att kompromissa men jag är ingen jävla parasit iallafall... det är mitt liv mitt aktiva beslut om jag vill leva eller dö precis som det är ditt. om du inte vill leva. fine för dig men du sabbar mer för alla runt omkring dig mer än för dig själv. 

bläh! 

jag skriker hur mycket jag vill det är upp till dig om du vill fortsätta va sjuk och ta åt dig eller bli frisk och hejja på mig och mitt crew!

för guds skull! jag bad min bästa jävla polare att dra åt helvete när hon valde sjukdomen istället för livet. min bästa jävla polare som betydde mer för mig än mitt eget jävla liv som jag hade då. henne bad jag fara och flyga och gå. och ärligt talat så trodde jag faktiskt då att jag aldrig mer skulle få se henne igen. jag offrade henne till förmån för mitt eget tillfrisknande och jag är redo att offra dig också och jag önskar att alla som stod dig nära gjorde samma sak så att du kanske kunde få den där sista sparken i röven så att du fattade att livet under ytan, livet i bubblan, livet på ditt sätt inte är vatten värt. der är liksom det som krävs. tills dess fortsätter du ju leka spela, mixtra och trixa samtidigt som du gräver din egen grav.

fattar du? eller slår du dövörat till till förmån för ditt fantastiska helvetes skull?

Kommentarer
Postat av: Anonym



Jag hör dig.



Och det är ju så himla bra att din inställning fått dig på banan, åller dig i shack och hjälper dig att motiveras. Men tänk om det nu är så att alla inte fugerar på samma sätt ?



Jag klipper ochklistrar, får ihop och till det ibland, det kaosar ibland, men de som älskar mig älskar MIG och inte mitt ibland rispiga, anorektiska beteende...



Det stavas kärlek, och jag vet att också du vet vad det är.

2008-10-16 @ 02:05:45
Postat av: Andy

ditt perversa jävla mongo. du speglar din egen sjuka person i den vidriga text du kräkts ur dig. att du publicerat den här texten visar bara på din bristande intelligens och totala avsaknad av att använda det klumpstycke till kött du har högst upp på kroppen.



jävligt underhållande att läsa det här. hoppas du får ett wakeup call och kontaktar en psykolog så att vi slipper fler framtida perversa utspel från din sida. du är ett dåligt skämt

2008-10-16 @ 02:40:21
Postat av: ronnie

Andy



vad duktig du är som kan klippa och klistra och inte ens uttrycka dig med egna ord.



vad har min kommentar om gubbäcklet som klankade ner på Annika Marklunds kropp att göra med din avsändare i mitt kommentarsfält?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback