Det bidde Tures!

Älskar Stureplan! Älskar Tures!

Förutom sist jag var där och inte ens petade i en helt vidrigt smaklös kycklingsoppa. Visste bättre denna gång och tog Ceasarsalladen med knaperstekt bacon, hyvlad parmesan i tjocka flagor, ett berg av pinjenötter, dressingdränkt och kladdig romansallad och pestomarinerade kycklingfiléer.

Jag skrapade tallriken kan jag säga så gott som på de ganska trista kycklingfiléerna.

Vem fan vill äta torr kyckling när det finns bacon liksom? Va? Näh....

Pilatesen på Balance var fantastisk som alltid och det ska fan mycket till för att jag ska känna mig utmanad i min kropp när det kommer till kontroll av bål, mage och rygg. Men den här tjejen vet vad hon gör. Jag trodde jag skulle brinna så ont gjorde det fast på ett skönt sätt. 

Har gjort lite trista bankärenden på eftermiddagen, hängt med mamsen och kom precis innan för dörren. Hinner väl torka handduken i en kvart sen ska jag iväg och commit suicede på ett kampsportpass med Kickboxing ikväll klocka sex.

Jag är rädd på riktigt!

Riktigt rädd!

Gulp.

om det här är det sista jag skriver innan jag dör så vill jag bara framhäva att Katrin Zytomierska är fantastisk och att valnötter är gott!

Så komplex orkar jag vara idag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: pytte

Nä fy för Östermalm ;-) men men smaken är som baken ju.

Postat av: emma

alltså tures och stures, jag går ALLTID till fel ställe på fel ända av gallerian....antingen svampensidan eller filippa-k sidan, vilken är tures och vem har bäst lunch?:D

2008-10-29 @ 21:24:53
URL: http://dushi.blogg.se/
Postat av: ronnie

Ha ha smakbak eller baksmak.



Östermalm är en guldgruva om man går dit i rätt skor så att säga ;)



Emma: Du ska helt klart gå på Tures som är den snygga loungebaren med en liten uteservering på sommaren i mitten av promenadstråket, den utbyggda delen sm faktiskt är en bakgård om man kolla upp i taket ;)



Fräscht käk, fräscht bröd, fräscht ställe och fantastiskt smarrig ceasarsallad =D



Stures däremot suger bananballe. Dit går man om man är fjorton och fikar och gillar bullar eller tror att ciabatta med mozzarellaost är mat. Det är det inte! Då är mac donalds mer prisvärt HÄ!



kram

2008-10-29 @ 22:35:56
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Tyskungen

Kolla in min recension av Katrins blogg här:



http://www.tyskungen.se



MVH,



TYSKUNGEN

2008-10-31 @ 00:46:37
URL: http://beiersdorfbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback