ronnie har kaos...

frös och grät om vartannat på jobbet...

tårar och kyla. frossa och köld.

upp som en sol och ner som en djupfryst tjockpankaka....

varför tar det aldrig slut?

uppsliten med rötterna ännu en gång. så jävla trött på det här, gah orka. 

vill man ha någonting ordentligt gjort får man fan göra det själv och ge fan i att lita på andra. men ändå smårtar det att aldrig få lugn och ro och tid att handla i sin egen takt. jag har hetsat så jälva jävla mycket. jag orkar inte det här, men det är inte en sekund oväntat. 

varför skulle jag få förtjäna lite andrum liksom...näh knappast.

jävla skit också.

jävla jävla jävla skit skit skit skit skit.

allt är skit! 

skit på er allihopa. jag orkar inte med någon eller någonting alls egentligen. jo jag orkar träna och det tänker jag fortsätta orka med. 

tack gode gud för att det finns yoga att gömma sig. den sviker mig iallafalla inte just nu.....

det var just så här det började en gång. besvikelse och förlorad kontroll och så hittade jag en ny trygghet. destruktivt och inte särskilt konstruktivt fine jag vet...men det är det enda som funkar.

på många sätt behöver jag en spark i baken för jag är ju egentligen inte alls där jag vill vara just nu, inte alls. men jag är så trött på att vara hård. benhård. hård och ben.

hård och benig. inne i skalet. om man är mjuk är man lättare att göra illa. en hård yta är svårare att slå igenom såra skada ha sönder...

hej ångest, har du saknat mig?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss å kram. Det fortjener du.

Postat av: Pejtrööö

Åååå gumman, jag önskar jag kunde hjälpa dig på ngt sätt! Säg bara till om du vill komma ner och hänga med Baltazar, mig och hönsen i skåneland! Höns och katter är bra plåster på trasiga själar... massor med kramar söta!

2008-11-03 @ 14:57:38
Postat av: ronnie

haha ja man kanske skulle flytta till MALMÖ!!!!



HÄHÄ



tack finfinfa fröken

2008-11-04 @ 01:05:45
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback