Det finns en fejsbookgrupp för allt...

nyss blev jag medlem i gruppen "Rädda Stellan"

shit vi sitter i samma båt jag och det där kattskrället....

To members of the group "Rädda Stellan"

Stellan är i akut behov av ett permanent hem. Just nu bor han i andra hand och skulle verkligen behöva komma till någon som kan ta hand om honom fullt ut.
Tyvärr finns det ingen möjlighet för hans matte att ha honom just nu, då hon själv bor i andrahands lägenhet och sällan är hemma.

edit

fin bild på ledsen katt...

vad säger ni?

Rädda Roadkill och hon tar Stellan med sig...



Tack fina Jannicka för rosen förresten...

När jag var liten ville jag byta namn till Jannicka för jag tyckte det var det vackraste namnet på jorden...men jag vågade inte. 

Du var en liten änglavarelse du! Tack tack tack och ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: jannika

aw va söt du är , de gjorde min dag <3



Kram Jannika.

2008-11-04 @ 14:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback