Underbara dag



trots noll sömn efter åtta espresso och två röda tjurar så snurrar jorden vidare åt rätt håll

har strosat på stan sen lunchtid och suttit och ätit solen på Tevere Nytorget spanat på Niels Jensen (det du Soffipropp) och kedjerökt cigaretter och fått ont i huvudet av trycket av att ha solglasögon på skallen i hundra timmar.

jag vill bara fortsätta va ifred, ska va jättesnäll idag på jobbet lovar. mot alla. allt och alla.

jorden e snäll jag e snäll!

Terassen från sex! Kom förbi vetja!

UNDER YTAN

just nu är allt väldigtmycket kaos, jag brukar inte vara den som är den och håller på mia demoner men det som snurrar i min skalle just nu är utanför den värld och vardag jag kan hantera ens med manisk städning, kontrollkontrollkontroll och allt vanligt skit. där jag är just nu är jag maktlös. jag får lägga min tilltro till högre makter för jag kan inte styra det här. det gör skitont och jag e skitledsen men jag vägrar gräva ner mig för det.

dont give up on me folks...snälla verkligen!!! om jag fuckar lite nu så är det fan förståeligt, jag tänker hävda och stå fast vid det för jag orkar inte annat.

så länge så har jag bara ett fokus

solen i ögonen

mitt jävla mantra är att knarka den förbannade solen till förbannelse, låta den grilla mig sönder och samman.

Kommentarer
Postat av: Ruby

du finns alltid hos oss, stark som svag, glad eller ledsen. Du är underbar helt enkelt!



din för alltid

2008-05-25 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback