on the road again...



jag känner mig som en bananlåda. fraktas fram och tillbaka i olika formationer av kartong.

helt seriöst. såg en snubbe på perrongen i Hultsfred.

"hhhhheeeeej broschan, sha sha , schena schena shar du varrit i hvimmerbyh län?

"ja fett mannen ja hhhar vari i hvimmerby och htjackat hhhiiiitfina bananer, asså asbilliga bananer i hhhhvimmerby län"


ja vad säger man...

hjälp jag är på landet typ.

har inhandlat två böcker på lokala secondhandlagret Spegeln här i Hultan

Doktor Zievago och Dockan från Sammarkand,
den första en klenod med oskurna blad. Får bli en extra bonuspresent till mammsen. Den andra tänkte jag förska läsa nu...om jag kan slita mig från lilla laptoppen och inte somnar av det sköna gunget på ollonformade Kustpilen!

halvledig imorgon men har som alltid tusen andra projekt på gång.

jobbar hela helgen som vanligt på Terassen och sen är det ner till Småland igen.

vad ska ni göra.

tjacka billiga bananer???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback