besvikelse...

kustpilen är ersatt med ett krösatåg

ja gråter blod..

man kan fan inte jobba i en boskapsvagn, det här håller inte. jag kräver gratis glass som ersättning för att sitta i detta oventilerade akvarium utan aircondition och lida i två timmar till....sen dör väl batteriet på datorn snart och då får jag undrhålla mig själv med att glo ut genom fönstret och räkna kossorna på den småländska landsbyggder.

vilken missär...

jobbar som dörrhora ikväll på mosebacke. jag kommer inte vara trevlig nej, eller jo mot alla som inte förtjänar det ska jag vara extra trevlig.

men inte mot dig dig och dig

haffa mig en annan gång när jag är ledig istället

kram gott folk och njut en laktritsglass i solen på västerlånggatan idag eller en blue mint på nytorget om ni hinner! jag kommer förmodligen missa både glassen och anslutningen i linköping dessvärre...

synd om mig och surt om rönnbären sa räven när han sket wasabi ut genom röven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback