När man går och fikar...

...och vaknar på soffan av att man mår illa av vitlöksrostade cashewnötter och Dr Jekyll och Mr Hide-shots som smakar smörkolakaka...

urk

vilken hemsk natt.

jag träffade bästaste Soffipropp och vi skulle ta en promenad och en fika. Promenaden gick bra...fikan gick lite sämre...vi var inne och snurrade lite på Gunnarssons i Skanstull men det var läskigt bland alla räkmackor och gammaldags kaffekoppar så vi sppatserade vidare och ungefär på två minuter kom vi fram till att det inte är nyttigt att dricka så mycket kaffe egentligen, kaffe ska man dricka på dan och både jag och sofie hade ju egentligen druckit de där tre rekomenderade kopparna...

så då gick vi till bröderna olssons istället....en öl och en tapas e ju samma som en kaffe och en bulle typ...eller hur?

Synd bara att det väldigt sällan blir en öl...

jag luktar väldigt mycket vitlök idag...

det första jag gjorde imorse var efter att ha bälgat i mig vatten och försökt förtränga alla stressmardrömmar var morgonpilates... i am trying to save my soule...nu ska jag gå lite morgonpromenad till årstaberg och försöka skaka ner sista biten vitlöksbaguett som fortfarande står mig uppe i halsen...blääääh

i afton ska jag på mässa med Tifa von Tease, då måste jag vara i form. nu jävlar gäller det att komma i form. fort som fan ska det gå! jag har typ nio timmar på mig!

Gå inte och fika på tisdagar...det är farligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback