uppochnervänd balans

ja är helt ut och in nu

min kropp fattar ingenting inte jag heller

jag käkar middag mitt i natten och matvägrar på morgonen. HELT FEL!

JAG VILL HA TVÄRTOM

skitsvårt att hänga med i svängarna

morgonpilates morgonpromenad morgonkaffe och morgon whatever! it´s not helping! poff tjoff här kommer ballongronnie liksom. bläh!

men mitt liv är annorlunda nu. jag har ett liv istället för slaviska rutiner och någonstans så skrattar jag faktiskt högt åt mig själv inombords när jag sitter och käkar en arraksboll a 350 kcal klockan halv elva på kvällen och dricker mjölk med kaffe till och masa socker för att inte svimma ner i tangentbordet. på rockcity metropol finns inga råa champinjoner och wasabi att ta till när man håller på att dö. där får man snällt hålla tillgodo med det som bjuds i form av hamburgare, degbröd eller kex och kakor...eller så ja svimmar man i tangentbordet...

jag svimmar inte. jag skakar som ett skadeskjutet djur sen blundar jag känner hur hela huvudet susar bruser skriker NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ och sen försöker jag stoppa en halv arraksboll i munnen med så darriga händer att jag tappar hälften i backen.

men det går och det hjälper.

blev klar igår med det som klargöras skulle, fick skjuts hem och stupade i säng.

ska strax ut i hettan på den där 2,5 km promenaden till kontoret och jag önskar verkligen att jag hade fått i mig någon jävla frulle för helvete men det går liksom inte när allt är förskjutet med tre timmar...fan

ja ja får ta med mig en jävla hormacka eller nåt annat skitäckligt som vanligt och upprepa proceduren over and over again...

"alla förändringar gör ont"  sa en fantastisk vän som ringde mig igår på kvällskvisten bara för a check up på om jag lever...

ja alla förändringar gör ont.

mitt lv växer och jag också just nu...det gör ont som fan men det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Lina

Har egentligen inget speciellt att säga, ville bara tala om att jag tycker mycket om dig och skicka en cyberkram hela vägen ner till småland!

KRAAAMMM!

2008-06-04 @ 12:22:08
Postat av: Zelda



Tell me about it. Har samma baskilusker hamnat hos dig ? :0 :) :( :/ :0



Mitt dygn ser ut som... Allt annat än andras.



Du finns hos mig (om du tappar bort dig vet du var du finns)



Zelda.

2008-06-04 @ 21:48:50
Postat av: ronnie

äsch ibland vill man liksom bara inte vara sig sjölv ändå...

Postat av: Lavranssigrun

Nice site, cool background. toni.

2009-03-24 @ 08:10:31
URL: http://lavranssigrun.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback