på rymmen...



(den här bilden kommer upp på google om man söker efter "på rymmen" med etiketten "tryffelgris på rymmen"..mycket passande tyckte jag ;)

det funkar inte så jag vet men vad fan gör man

nu sticker jag till västkusten och rehabbar med saltvatten och musslor...

goda vänner, kärlek och respekt.

sthlm och årstaviken är fantastiskt men jag törs fan inte sitta fast här...måste vidare nu nu nu

hurra saltvatten här kommer jag! liftar med fantastiska raaz mataaz i hans cirkusmobil till malmö och blir förmodligen strandad där ikväll eftersom jag med största sannolikhet kommer missa tågjävlen till varberg ikväll. någon som vill inhysa ett litet roadkill under natten? jag lovar att bara sno kaffe ur skafferiet...

vill passa på att länka till mycket viktigt insiktsfullt och fantastiskt bra inlägg hos bästa
MAJS också.

den kvinnan är gjord av guld, stål och silver och granit...fan vilken fantastisk klippa!

Kommentarer
Postat av: Hermanmolly

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback