blöööööh

ska starx bege mig till st essingen för kalas och bad och vännerslag.

kan man cykla över bron mellan gröndal och essingen???

har separationsångest från hojjen och vågar inte lämna han ensam...


sthlm är melankolisk dundervackert på natten förresten. hem igår över årstabron på mr cruiser och fick liten tår i ögat över att jag lever den här sommaren, jag är inte död. jag är delaktig.


jag hatälskar livet just nu. vill ge bort det egentligen till någon annan och fattar inte att jag förtjänar allt det fina fantastiska underbara jag får. jag vill ju inte ha det. kan inte hantera det. tycker det är svinjobbigt och läskigt mest.


men men


det är dags att bli vuxen nu. på riktigt. men jävlar vad det gör ont och jävlar vad det tar tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback