största möjliga tyyyystnad...

så skönt att vakna upp ensam i tom lägenhet

tyst i luften tyst i huvudet...

fick nästan panik när jag upptäckte att någon ätit upp min sista slatt risgrynsgröt. jäveln uppe på axeln jublade haha nu får du gå ut och gååå innan frukost.

jag försöker slå bort alla dumma tankar men tjattret i skallen är helt omöjligt att stå ut med just nu. kanske för att jag slåss så hårt med fullt maskineri och verkligen inte lyssnar och inte gör som jag gjort så ofta förut och försvarat mig med att jag försööööker ju...my ass...försöka duger inte...handling är det enda som räknas. och ja jag har handlat och ja, priset för handling är högt.

men jag vill ut idag. vill inte sitta hemma och gömma mig mer.

fan fan fan

jävla monster

Kommentarer
Postat av: Mats

... försöker smyga, tar av skorna...

Postat av: Caroline

Man ska inte gömma sig för sitt monster man ska tala om för det att man är jävligt beredd att ta upp fighten om det behövs! /Caroline

2008-01-05 @ 18:52:44
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Johanna

Antar att man egentligen borde hitta någonting annat, helst en godisbit, le mot demonerna och säga där fick ni era jävlar. Men det är lättare att säga det än att göra det men en dag så kanske? :) så länge man inte ger upp så?

2008-01-05 @ 19:11:23
URL: http://hennesverklighet.blogg.se
Postat av: Mad's

Jag har jävligt heta gula byggarbetar-öronskydd som du kan få låna om den där jäveln på axeln inte kniper käft ^^
Och jo Ronnie Ponnie, försöka duger så jäkla väl! Har man inte gett upp har man inte än förlorat! Så det så!

/Mads'

2008-01-05 @ 20:51:39
Postat av: ronnie

mad´s: du är så fin att jag får tårar i ögonen! vilken våglängd när man dig på i telepaticetnralen??? har du en direktlinje kan jag få den???

caroline och johanna: tack jag slåss med stridsvagn just nu

mats: tassa inte klampa på!

2008-01-06 @ 08:55:42
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback