Så gick hon ut och gick igen...

jag har ett brännsår på varje hand och en ikke-existerande gom...jag vill glömma igår, control alt delete, erase and rewind...

ibland är till och med bredäng vackert i söndagssol...när man vet att två timmar längs med Mälaren faktiskt kan ta bort lite av allt det där hemska från igår...all deg all ost...brännt barn skyr elden säger de...jag bränner mig hela tiden jag skyr ingenting för jag vet var räddningen finns och idag är den räddningen vacker och imorgon börjar livet på riktigt.

Cheshire Cat: Oh, by the way, if you'd really like to know, he went that way.
Alice: Who did?
Cheshire Cat: The White Rabbit.
Alice: He did?
Cheshire Cat: He did what?
Alice: Went that way.
Cheshire Cat: Who did?
Alice: The White Rabbit.
Cheshire Cat: What rabbit?
Alice: But didn't you just say - I mean - Oh, dear.
Cheshire Cat: Can you stand on your head?
Alice: Oh!

image563

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback